اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خبر داد

تخصیص 300 میلیون ریال به کانون‌های فرهنگی فعال دشتستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از تخصیص 300 میلیون ریال به کانون‌های فرهنگی فعال دشتستان خبر داد.

تخصیص 300 میلیون ریال به کانون‌های فرهنگی فعال دشتستان

کرم باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه فرهنگی و مدیریت فرهنگی جامعه از مباحث مهمی است که در سال‌های اخیر به آن توجه داشته‌ایم و نتایج ارزشمندی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های فرهنگی متعددی در مناطق مختلف دشتستان وجود دارد که در سال‌های اخیر با اجرای ماموریت‌های فرهنگی زمینه‌ساز ارتقای فرهنگی این شهرستان شده‌اند.

باقری بیان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از زیرساخت‌های مهم فرهنگی است که در تمامی مناطق شهری و روستایی شاهد پراکندگی و گستردگی آن هستیم و بر اساس ماموریت‌های محوله به اجرای ماموریت‌ها می‌پردازند.

وی اضافه کرد: اعتبارات کانون‌های فرهنگی و هنری به دو دسته اعتبارات جاری و اعتبارات اوقات فراغت تقسیم می‌شود که اعتبارات جاری پنج میلیون ریالی کانون‌های فرهنگی دشتستان به‌طور کامل جذب شده و به آنها پرداخت شده است.

این مسئول اذعان داشت: اعتبارات اوقات فراغت بر اساس انجام طرح‌های اوقات فراغت به کانون‌های فرهنگی و هنری پرداخت می‌شود و فعالیت‌هایی مانند نشریه دیواری، دوره‌های فرهنگی و هنری و ... شامل این اعتبارات می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به میزان اعتبارات اوقات فراغت، عنوان کرد: بر اساس موافقت‌‌نامه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، این کانون‌ها می‌توانند تا سقف 300 میلیون ریال اعتبارات اوقات فراغت را جذب کنند.

وی افزود: دریافت اعتبارات اوقات فراغت منوط به اعلام آمادگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای اجرای طرح‌های مربوطه است و هر کدام از کانون‌های شهرستان که آمادگی خود را اعلام کنند، سریعا این اعتبارات را به ایشان تزریق خواهیم کرد.

باقری با اشاره به فعالیت 70 کانون فرهنگی و هنری در شهرستان دشتستان گفت: در سال جاری به دنبال رایزنی برای اختصاص اعتبارات ویژه برای کانون‌های فرهنگی و هنری فعال در مناطق شهری و روستایی شهرستان دشتستان هستیم.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول