اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری:

درک لیالی قدر زندگی یک سال انسان را بیمه می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: بهره‌مندی از لیالی با عظمت قدر ماه مبارک رمضان، بیمه کننده انسان در طول زندگی یک ساله است.

درک لیالی قدر زندگی یک سال انسان را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید مهران کریم‌پور صبح امروز در نشست با کارکنان بسیج ناحیه عشایری این استان، اظهار کرد: حفظ، ترویج و تحکیم مودت و محبت زمینه ایجاد وحدت در بین همه مسلمانان جهان است.

 وی افزود: انسجام و وحدت بین ملت‌های مسلمان در این برهه مهم تاریخی از اهم امور و برهم زننده تمامی معادلات سلطه‌جویان در جهان است.

 کریم‌پور تاکید کرد: با توجه به اینکه همواره یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری ایجاد مودت و همدلی بین مسلمانان جهان بوده و هست، دهه کرامت می‌تواند فرصت خوبی برای ایجاد این وحدت با الگوگیری از روش زندگی امام حسن مجتبی (ع) همراه با حفظ و بالا بردن کرامت تمامی مسلمانان جهان باشد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون سبک زندگی، گفت: آیات قرآن و روایات معصومین (ع)، راه و روش زندگی را به خوبی ترسیم کرده‌اند.

 وی به آثار و برکات انس با قرآن در زندگی اشاره کرد و گفت: کسانی که با کتاب آسمانی انس دارند و عمل‌کننده به آیات کریمه قرآن هستند، در مراحل زندگی از پیشرفت‌های بالایی برخوردار می‌شوند.

 کریم‌پور قرآن را کتاب حیات و زندگی دانست و افزود: هر کسی به اندازه توان خود می‌تواند از این دریای بیکران الهی بهره گیرد.

 وی در ادامه اظهار داشت: بهره‌مندی از لیالی با عظمت قدر ماه مبارک رمضان، بیمه‌کننده انسان در طول زندگی یک ساله است.

 انتهای پیام/68001/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول