اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌ها

چهارمین جشنواره قرآنی کریم اهل بیت (ع) در میناب پایان یافت

چهارمین جشنواره قرآنی کریم اهل بیت (ع) میناب با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

چهارمین جشنواره قرآنی کریم اهل بیت (ع) در میناب پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق مرکز هرمزگان، مدیر کانون جوانان بسیج ناحیه میناب عصر جمعه در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره قرآنی کریم اهل بیت (ع) با بیان این که قرآن، کلام نورانی خدا و دستورالعمل جاودانی سعادت بشر است افزود: مسلمانان جهان می‌توانند در پرتو انوار هدایت بخش قرآن از تاریکی، ظلمت و گمراهی رهایی یابند.

حسن پیروی منش با اشاره به برگزاری سه دوره جشنواره قرآنی تحت عنوان کریم اهل بیت (ع) به ارائه گزارشی از عملکرد کانون جوانان بسیج ناحیه میناب پرداخت و با مهم خواندن برنامه‌هایی که دارای رویکرد قرآنی است هدف از این جشنواره را آشنایی جوانان و نوجوانان با قرآن و تعلیمات حیات بخش اسلام دانست.

وی همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ علوم قرآنی در جامعه را از دیگر اهداف جشنواره قرآنی کریم اهل بیت (ع) ذکر کرد و افزود: این جشنواره به منظور کشف استعدادها و تشویق و ترغیب قشر جوان و ایجاد بستر مناسب در اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

در آئین اختتامیه جشنواره قرآنی کریم اهل بیت (ع) که با حضور مسئولان، قاریان و فعالان حوزه فرهنگ و قرآن در کانون جوانان بسیج ناحیه میناب برگزار شد براساس رای هئیت داوران از 150 نفر از نونهالان، نوجوانان، جوانان و افراد بزرگسال به عنوان نفرات برتر چهارمین جشنواره قرآنی کریم اهل بیت (ع) در 12 رشته با اهدا لوح و تندیس جشنواره تجلیل به عمل آمد.

چهارمین جشنواره قرآنی کریم اهل بیت (ع) با شرکت 700 نفر از 29 تیرماه به مدت یک هفته در کانون جوانان بسیج ناحیه میناب برگزار شد.

انتهای پیام/88004/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول