اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی خبر داد

برخورداری 60 روستای خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: هم‌اکنون 14 شهر و 60 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

برخورداری 60 روستای خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حسن افتخاری صبح امروز در آئین افتتاح گازرسانی به شهر ارسک و حجت‌آباد از توابع شهرستان بشرویه اظهار داشت: از خدمات بزرگ نظام توجه به نقاط محروم و فراهم کردن زیرساخت‌های اساسی به ویژه بهره‌مندی تمام مردم از نعمت گاز و گازرسانی به روستاها بوده است.  

وی ادامه داد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های گازرسانی به شهر ارسک و چهار روستای استان هستیم که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تعداد شهرها و روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی در استان به 14 شهر و 60 روستا رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌های گازرسانی روستایی، جمعیت زیر پوشش روستایی از گاز طبیعی به 60 درصد می‌رسد.

افتخاری تصریح کرد: در سال گذشته با تاکید استاندار خراسان جنوبی برای توجه بیش از پیش به اجرای پروژ‌ه‌های روستایی بالغ بر 74 روستا گازرسانی شده یا در حال گازرسانی است.

این مسئول اضافه کرد: روستاهای شهرک امام خمینی، غنی‌آباد و حجت‌آباد از شهرستان بشرویه گازرسانی شده و روستاهایی همچون رقه، موردستان، خانیک و باغ دهک در حال گازرسانی است.

وی متذکر شد: ما این آمادگی را داریم که با اختصاص اعتبار، شبکه گاز در داخل شهرک‌های صنعتی نیز اجرا شود.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی اذعان داشت: استان خراسان جنوبی بیش از هفت سال است که از نعمت گاز برخوردار شده و طی این مدت تنها یک مورد حادثه منجر به فوت ناشی از گاز در استان داشته‌ایم.

افتخاری در پایان اذعان داشت: از نظر رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز، استان خراسان جنوبی در سطح کشور، برتر شناخته شده است.

انتهای پیام/69006/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول