اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی خبر داد

راه‌اندازی سامانه پیامکی گازبهای مشترکان گاز در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: سامانه پیامکی برای اطلاع‌رسانی گازبهای مشترکان گاز طبیعی در خراسان جنوبی راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی سامانه پیامکی گازبهای مشترکان گاز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، حسن افتخاری اظهار داشت: در راستای استقرار دولت الکترونیک و استمرار خدمات الکترونیکی و غیرحضوری شرکت گاز خراسان جنوبی سامانه پیامکی گازبهای مشترکان گاز را ایجاد کرد.

وی در تشریح عملکرد این سامانه افزود: مشترکان گاز طبیعی در سطح استان می‌توانند برای دریافت قبض‌المثنی و اطلاع از میزان گازبهای خود، شناسه اشتراک 15 رقمی خود را (به صورت شماره اشتراک 15 رقمیB) به شماره 30007657 ارسال کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ادامه داد: پس از دریافت پیامک و پردازش اطلاعات پیامکی با مضمون شناسه قبض، شناسه پرداخت، مبلغ و مهلت پرداخت را دریافت می‌کنند که اطلاعات آخرین قبض مشترک را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

افتخاری در ارتباط با این سامانه پیامکی تصریح کرد: از مهم‌ترین مزایای این سامانه امکان دریافت اطلاعات قبوض و قبض‌المثنی بدون مراجعه به ادارات گاز و تنها از طریق ارسال پیامک است.

وی امکان اطلاع از میزان گازبها و مهلت پرداخت قبض مشترک در هنگام مسافرت و یا عدم حضور به مدت طولانی مدت در منزل را از دیگر مزایای این سامانه ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه‌نویسی سامانه در شرکت گاز استان و توسط همکاران واحد فناوری اطلاعات این شرکت انجام شده، ادامه داد: قابلیت‌های دیگری از قبیل اعلام شماره کنتور و دریافت علی‌الحساب قبوض نیز در دست بررسی است که پس از تایید اطلاع‌رسانی می‌شود.

افتخاری همچنین از امکان مشاهده قبوض گاز مشترکان گاز طبیعی از طریق وب سایت شرکت گاز استان خراسان جنوبی به آدرس WWW.NIGC-SKGC.IR نیز خبر داد.

وی ضمن دعوت از مشترکان به پرداخت گازبهای خود در مهلت مقرر از قطع گاز مشترکان با دو بدهی و بیشتر خبر داد و اذعان داشت: برابر مقررات فروش گاز طبیعی، مشترکان گاز طبیعی ملزم به پرداخت گازبهای خود هستند و شرکت گاز مجاز به قطع گاز مشترکان بدهکار است.

انتهای پیام/2248/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول