اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

هدف راهیان نور تبیین سیره شهداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین گفت: هدف اصلی راهیان نور پرداختن به سیره و منش شهداست و باید معنویت با برنامه‌های فرهنگی تلفیق شود.

هدف راهیان نور تبیین سیره شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور و جمعی از اعضای قرارگاه فرهنگی و رؤسای کمیته‌های شش‌گانه قرارگاه فرهنگی راهیان نور با حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان دیدار کردند.

رضوانی در این دیدار به نقش راهیان نور در تبیین ارزش‌های ناب دفاع مقدس اشاره کرد و نقش راویان را بسیار ارزنده دانست و گفت: یک راوی ضمن اینکه جوانان را با عملیات‌های مختلف و مناطق عملیاتی آشنا می‌کند باید به طور ویژه به سیره شهدا بپردازد.

وی پرداختن به سیره و منش شهدا را هدف اصلی راهیان نور خواند و مناطق عملیاتی را محلی برای آشنایی ملموس با سبک زندگی شهدا دانست.

رضوانی با بیان اینکه شهدای ما راهیان نور بودند، اذعان داشت: این در حالی است که کشته شدگان جنگ‌های قدرت طلبی و سلطه گری، راهیان ظلمت هستند.

انتهای پیام/2667/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول