اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران:

حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ به ندای معمار انقلاب است

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با دعوت آحاد مردم به راهپیمایی در روز قدس تاکید کردند: حضور در راهیپمایی روز قدس پاسخ به ندای معمار کبیر انقلاب است.

حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ به ندای معمار انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران و حجت‌الاسلام مختار نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با دعوت از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در بیانیه‌ای مشترک اظهار داشتند: ماه رمضان ماه نزول کلام وحی و بهار قرآن است که با رایحه فرح بخش الهی خود روح آدمی را تازه می‌کند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: قرآن، امروز تنها سند ناب و دست نخورده مخاطب بشر و کردگار است که با عنایت الهی در طول تاریخ از گزند تغییر، تحول و تحریف در لفظ و محتوی در امان مانده تا نسل‌ها بتوانند با رجوع به آن هر روز به زلال تازه‌ای از حقایق و معرفت دست یابند و به ژرفای اندیشه‌های تعالی بخش راه پیدا کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در چنین ایامی که عطر دل انگیز کلام الهی قرآن کریم با نسیم بهاری ولایت در هم می‌آمیزد و روح هر انسان شیفته کمال و رستگاری را نوازش می‌دهد، پاسخ به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام است، ضرورتی الهی ملی، میهنی سترگ و اجتناب‌ناپذیر است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: امسال هم به توفیق الهی ملت بزرگ ما بر مبنای مقاومت و ایستادگی، هوشمندی و هوشیاری، تغییر و تحول کنونی منطقه و بیداری اسلامی، حضور بی‌نظیر خود را به برکت انفاس قدسی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای به نمایش گذاشته و بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه و دیگر مسلمانان در بند استکبار جهانی اعلام می‌کند.

در این بیانیه آمده است: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات دلدادگان روزه‌دار کوی دوست در ماه ضیافت الهی از تمام عشاق حریم عترت و طهارت و مردم خداجوی مازندران دعوت به عمل می‌آید تا همگام با امت به پا خواسته سایر مناطق ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه و وحدت بخش روز جهانی قدس، حضور فراگیر و حماسی یابند.

در پایان این پیام اضافه شد: مردم به این وسیله مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و فتنه‌آفرینان زده و شکوه و عزت و اقتدار خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/86004/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول