اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در اراک اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی، محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در اراک را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در اراک اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرهنگ ابوالفضل امیدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور رفاه حال شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس محدودیت ترافیکی روز جمعه از ساعت 9 صبح تا پایان آیین راهپیمایی از میدان هفت تیر به سمت میدان شهدا، خیابان مخابرات به سمت میدان شهدا، خیابان شهید رجایی به سمت میدان شهدا، خیابان‌های منتهی به محسنی و شیخ فضل‌الله نوری و پل خیبر اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین تقاطع آیت‌الله غفاری به سمت مصلی، خیابان‌های انوری و ادبجو به سمت مصلی و میدان ولی عصر(عج) به سمت مصلی از دیگر نقاطی است که محدودیت ترافیکی در آنها اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی با بیان اینکه پاکسازی این مسیرها از ساعت  24 روز پنج شنبه اجرا می‌شود، اذعان داشت: برای اجرای این طرح خودروهایی که در مسیرهای ذکر شده پارک باشند، با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

امیدی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد و ابراز داشت: روز جهانی قدس و آزادی مسجدالاقصی به عنوان نخستین مسئله جهان اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که مردم باید حضوری جدی در این راهپیمایی داشته باشند.

وی عنوان کرد: بدون شک مردم مومن و انقلابی شهرستان اراک با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم محروم و مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر صدای عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی را سر داده و با لبیک به ندای امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، که همان آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی متذکر شد: روز قدس امروز به آرمانی مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم نظام سلطه تبدیل شده و امیدواریم امسال نیز راهپیمایی روز قدس با شکوه‌تر از سال‌های قبل در جای جای ایران اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام/87001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول