اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه مجمع نمایندگان کرمان به مناسبت روز قدس

اذهان جهانیان روز قدس متوجه مظلومیت فلسطینی‌ها می‌شود

بیانیه مجمع نمایندگان کرمان به مناسبت روز قدس تصریح می‌کند: «اذهان جهانیان در روز قدس متوجه مظلومیت ملتی می‌شود که سال‌هاست قربانی خوی غاصبانه و ظالمانه گروهی شده است که هیچ معیار و قانونی را نمی‌پذیرد».

اذهان جهانیان روز قدس متوجه مظلومیت فلسطینی‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه مجمع نمایندگان استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: «روز جهانی قدس از راه می‌رسد و بار دیگر اذهان جهانیان متوجه مظلومیت ملتی می‌شود که سال‌هاست قربانی خوی غاصبانه و ظالمانه گروهی شده است که هیچ معیار و قانونی را نمی‌پذیرد و همواره مورد حمایت کورکورانه مستکبران و دنیاطلبان شده است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «درود بر فرزانه دهر حضرت امام خمینی (ره) که با ابتکار خویش ندای ملت مظلوم فلسطین را بلند آوازه کرد و سلام به پیشگاه رهبر معظم انقلاب که اندیشمندانه این مسیر آگاهی‌دهنده را با عظمت و صلابت در بین آزادیخواهان دنیا ترسیم کردند».

در بیانیه مذکور تصریح شده است: «اینک روز جمعه مصادف با روز جهانی قدس بار دیگر قدرت اسلام با محوریت ملت بزرگ ایران به نمایش گذاشته می‌شود و کرمانیان شریف و همیشه در صحنه نقشی به یاد ماندنی ایفا می‌کنند».

اعلام آمادگی جامعه کارگری کرمان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

همچنین در بیانیه جامعه تعاون‌گران، کارگران و کارفرمایان استان کرمان برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس آمده است: «قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یک‌پارچگی است، قدس سرزمین انبیاء و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی و استکبار جهانی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطینی مبدل شده است».

در این بیانیه ذکر شده است: «جامعه تعاون‌گران ، کارگران و کارفرمایان استان کرمان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم میهمانان ماه ضیافت خدا و با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان، امیرالمؤمنان حضرت علی (ع) ‌اعلام می‌دارد با حضور خود در تمام صحنه‌ها و جلوه‌های مبارزه و معارضه با درک‌ حساسیت‌ شرایط‌ موجود به ویژه در منطقه‌ خاورمیانه با شرکت گسترده‌ خود در راهپیمایی با شکوه‌ روز قدس خواب‌های‌ آشفته‌ مستکبران‌ را به‌ کابوسی‌ وحشتناک‌ تبدیل‌ می‌کند».

در پایان این بیانیه ذکر شده است: «کمترین‌ تأثیر این‌ حرکت‌ انقلابی‌ و اعتقادی‌ گسترش‌ امید و ایجاد دل‌گرمی‌ در میان‌ جوانانی‌ است‌ که‌ جان‌ بر کف‌ هر روز با قطعه‌ای‌ سنگ‌ به‌ مصاف‌ سلاح‌های‌ سنگین‌ و خشونت‌های‌ حیوانی‌ رژیم‌ اشغالگر می‌روند و همچنین‌ تسکینی‌ بر آلام‌ و دردهای‌ مادرانی‌ است‌ که‌ جگر گوشه‌های‌ خود را مظلومانه‌ و غریبانه‌ از دست‌ می‌دهند».

انتهای پیام/2446/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول