اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه رمضان صورت گرفت

دیدار از مددجویان بهزیستی در قالب طرح ضیافت مهر رمضان

مدیر‌کل بهزیستی خراسان جنوبی از اجرای سه طرح ضیافت مهر رمضان، شکرانه سلامت و مهمانی خدا ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

دیدار از مددجویان بهزیستی در قالب طرح ضیافت مهر رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، محمد حسن‌اکبری‌مطلق اظهار داشت: طرح ضیافت مهر رمضان از ابتدای ماه مبارک آغاز و تا پایان ماه ادامه دارد.

وی گفت: بر اساس طرح ضیافت مهر رمضان، مدیران و مسئولان استانی با خانواده معلولان و مددجویان بهزیستی دیدار می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از اجرای این طرح به مدت 9 شب خبر داد و افزود: در شب‌های ماه رمضان استاندار، معاونان استاندار و نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با مددجویان بهزیستی دیدار کرده و از نزدیک با مشکلات و کمبودهای این افراد آشنا می‌شوند.

اکبری‌مطلق تصریح کرد: در اجرای طرح ضیافت مهر رمضان، مدیرانی انتخاب می‌شوند که با مشکلات مددجویان ارتباط داشته و بتوانند در راستای رفع این مشکل با سازمان بهزیستی همکاری کنند.

وی یادآور شد: در این دیدارها بسیاری از کمبودهای افراد مانند نیازهای اساسی و لوازم ضروری زندگی و همچنین مشکلات اداری مددجویان مرتفع می‌شود.

حضور 800 نفر از کارکنان ادارات خراسان جنوبی در طرح ضیافت مهر رمضان

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی طرح شکرانه سلامت را از دیگر برنامه‌های اجرایی بهزیستی برشمرد و گفت: این طرح در تمام سال اجرا می‌شود و تنها مختص ماه مبارک رمضان نیست.

اکبری‌مطلق خاطر نشان کرد: در شهرستان‌ها استقبال پررنگ‌تری از مرکز استان نسبت به اجرای این طرح صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طی سه ماهه نخست سال جاری 800 نفر از پرسنل و کارکنان استان در این طرح شرکت کردند، ادامه داد: بر اساس این طرح تمام کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند مبلغ چهار رقم آخر فیش حقوقی خود را که کمتر از هزار تومان است به حساب بهزیستی استان انتقال دهند تا برای کمک به جامعه هدف این نهاد هزینه شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در راستای کمک به برگزاری مراسم افطاری برای جامعه هدف بهزیستی در قالب طرح مهمانی خدا جمع‌آوری می‌شود، متذکر شد: این طرح همزمان با دهه سوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و تاکنون از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بر اساس اجرای این طرح شب گذشته 600 پرس غذا در بین مددجویان و جامعه هدف بهزیستی استان توزیع شده است، اذعان داشت: هر روز استقبال از این طرح در حال افزایش است.

انتهای پیام/69017/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول