اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

شناخت خطوط دوست و دشمن لازمه کار خبرنگار است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: صداقت، امانت‌داری، شناختن خطوط دوست و دشمن از جمله صفاتی است که یک خبرنگار باید داشته باشد.

شناخت خطوط دوست و دشمن لازمه کار خبرنگار است

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک فرا رسیدن 17 مرداد به خبرنگاران اظهار کرد: صداقت، امانت‌داری، شناختن خطوط دوست و دشمن از جمله صفاتی است که یک خبرنگار باید داشته باشد.

وی افزود: در صورتی که شخصی خود را اهل قلم و رسانه بداند و چنین صفاتی را نداشته باشد شایسته نیست عنوان خبرنگار را با خود به یدک بکشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبرنگاری را رسالتی سنگین دانست و بیان کرد: در انجام این رسالت حفظ امانت‌داری و ولایت‌مداری مهم‌ترین اصل است که خبرنگاران باید به آن پایبند باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خویش با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری فارس، به عنوان یک منبع خبری تصریح کرد: این خبرگزاری توانست رسم امانت‌داری را در همه عرصه‌ها به خوبی رعایت کند.

ممدوحی این خبرگزاری را منبعی موثق و قابل اطمینان دانست و گفت: این خبرگزاری توانست با اطلاع‌رسانی مناسب و درج اخبار صحیح در انتخابات ریاست جمهوری به صورت موفقیت‌آمیز عمل کرده و در شادی پیروزی ملت سهیم باشد.

انتهای پیام/78005/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول