اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استفاده بهینه از منابع و ظرفیت‌های متقابل

بهزیستی و جهاد دانشگاهی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

بهزیستی و جهاد دانشگاهی استان یزد به منظور بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات از طریق هم‌افزایی توانایی‌ها و استفاده بهینه از منابع و ظرفیت‌های متقابل، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بهزیستی و جهاد دانشگاهی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بهزیستی و جهاد دانشگاهی استان یزد به منظور بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات از طریق هم‌افزایی توانایی‌ها و استفاده بهینه از منابع و ظرفیت‌های متقابل، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در مراسم امضا این تفاهمنامه اظهار داشت: توسعه و ارتقای سطح همکاری، هم‌فکری و مشارکت بین بهزیستی و جهاد دانشگاهی در قالب آموزش مهارت‌های زندگی، زوج‌های جوان، پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از معلولیت‌ها و آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج موضوع این تفاهم‌نامه است.

محمدحسین رحیمی‌نسب در مورد تعهدات جهاد دانشگاهی نیز اظهار داشت: برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی برای عموم مردم در استان، تامین مدرس و شرایط مطلوب برگزاری دوره، ارائه مستندات برگزاری دوره به بهزیستی از جمله تعهدات جهاد دانشگاهی در این تفاهم‌نامه است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی مدرس و تدوین سرفصل‌های آموزشی و مواردی از این دست جزو تعهدات بهزیستی در این تعهدنامه است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد، آموزش 100 هزار نفر در استان را سیاست بهزیستی در سال جاری ذکر کرد و گفت: سال گذشته 75 هزار نفر در استان یزد آموزش مهارت‌های زندگی دیده‌اند.

وی، آموزش مهارت‌های زندگی را لازمه تداوم زندگی زوج‌ها و محکم شدن بنیان خانواده دانست و افزود: بسیاری از نا‌آگاهی‌ها سبب از هم پاشیده شدن زندگی‌ها به ویژه در زوج‌های جوان می‌شود در حالی که مهارت‌های زندگی می‌تواند تا حد زیادی از این جدایی‌ها جلوگیری کند.

انتهای پیام/2464/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول