اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کردستان:

جهاد دانشگاهی یکی از گسترده‌ترین شبکه آموزشی کشور را دارد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: این مرکز یکی از گسترده‌ترین شبکه آموزشی کشور را داراست.

جهاد دانشگاهی یکی از گسترده‌ترین شبکه آموزشی کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مجید آوج ظهر امروز در برنامه طرح دانشجویی با محوریت سبک زندگی قرآنی در دانشگاه آزاد سنندج، پیرامون سابقه فعالیت جهاد دانشگاهی به تأسیس این مرکز در سال 59 و به فرمان امام اشاره کرد و گفت: این مرکز در حوزه‌های علمی، آموزشی و اشتغال خدمات ارائه می‌دهد.

وی برخی فعالیت‌های شاخص علمی این مرکز را پژوهشگاه رویان، ساخت پیچیده‌ترین دکل حفاری نفت، سلول‌های بنیادی و ساخت تجهیزات مخابراتی عنوان کرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کردستان با اشاره به فعالیت 30 پژوهشکده و پژوهشگاه در حوزه‌های فنی مهندسی و علوم انسانی در این مرکز اظهار کرد: در خصوص امور فرهنگی نیز 10 مرکز وابسته به جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کنند.

آوج فعالیت مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان، سازمان فعالیت‌های قرآنی، سازمان دانشجویان و مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان را از دیگر اقدامات جهاد دانشگاهی اعلام کرد.

وی اقدامات مرکز جهاد دانشگاهی استان در بعد مسائل آموزشی را دانشگاه علم و فرهنگ، مؤسسات غیرانتفاعی، مراکز علمی کاربردی با ارائه دوره‌های مختلف آموزشی به فراگیران و کارکنان عنوان کرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کردستان گسترده‌ترین شبکه آموزشی را متعلق به جهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: مرکز جهاد دانشگاهی به مدت 7 سال است راه‌اندازی شده و در این مدت توفیقاتی نیز داشته است.

آوج با بیان اینکه حمایت مسئولان ارشد استان برای توسعه لازم است اظهار کرد: در بخش آموزش بیشتر شهرستان‌ها مجهز به شبکه هستند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه توسعه مسائل فرهنگی و قرانی در مرکز جهاد دانشگاهی کردستان فراهم شود و این مسیر با موفقیت حاصل شود.

انتهای پیام/79012/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول