اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح بنیاد برکت

4 پروژه مدرسه‌سازی در آبادان در حال اجراست

رئیس اداره تجهیز و نوسازی مدارس آبادان گفت: چهار پروژه مدرسه‌سازی در قالب طرح بنیاد برکت در این شهرستان در حال اجراست.

4 پروژه مدرسه‌سازی در آبادان در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، فرشاد محمدزاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آبادان که با حضور اعضای این شورا در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: در خصوص پروژه‌های جدید در حال اجرا در آبادان هم‌اکنون چهار پروژه در قالب بنیاد برکت و توسط خیرین مدرسه‌سازی در این شهرستان در حال احداث است.

وی افزود: از این چهار پروژه در حال حاضر سه مدرسه مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارند، اما پروژه چهارم به دلیل مشکلات مربوط به زمین با وقفه مواجه شده است.

رئیس اداره تجهیز و نوسازی مدارس آبادان ادامه داد: مدرسه شش کلاسه در مقطع دبستان و در منطقه ذوالفقاری یکی از این پروژه‌های در حال ساخت است.

محمدزاده تصریح‌ کرد: همچنین دبستان شش کلاسه وحدت و مدرسه 10 کلاسه سایت مسکن مهر در مقطع دبیرستان دیگر پروژه‌های در حال اجراست.

این مسئول گفت: پروژه احداث مدرسه در منطقه امیرآباد به دلیل مشکلات مربوط به زمین در حال حاضر دچار وقفه شده، اما با پیگیری‌های انجام شده و همکاری اداره راه و شهرسازی این مشکل تا حدودی در حال رفع است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد آغاز به کار عملیات اجرایی آن باشیم.

رئیس اداره تجهیز و نوسازی مدارس آبادان خاطرنشان ‌کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد عبور خط لوله اصلی از محل احداث مدرسه 10 کلاسه مسکن مهر است.

محمدزاده عنوان کرد: این مسئله موجب شده تا این خط لوله دچار شکستگی شده و مشکلاتی در زمینه اجرای این پروژه ایجاد شود.

وی متذکر شد: در این راستا از اداره آبفا شهرستان می‌خواهیم نسبت به انتقال این خط لوله از محل ساخت این مدرسه اقدام کنند.

این مسئول اذعان داشت: طبق قانون فضاهای آموزشی از پرداخت حق عوارضی پروانه‌های ساخت معاف هستند و بر این اساس از شهرداری آبادان می‌خواهیم تا همکاری لازم در اجرای این قانون را در خصوص مدرسه در حال احداث در منطقه ذوالفقاری را انجام دهد.

انتهای پیام/72008/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول