اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آیینی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام از خبرگزاری فارس تجلیل کرد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام از رئیس خبرگزاری فارس استان ایلام تجلیل کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام از خبرگزاری فارس تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سعید امانی صبح امروز در نشست با شماری از اصحاب رسانه ایلام با اهدای لوح سپاس به پژمان مهدوی‌فر رئیس خبرگزاری فارس استان ایلام از خدمات وی تقدیر کرد.

در بخشی از لوح سپاس که به امضای امانی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام رسیده خطاب به مهدوی‌فر آمده است: گرامی‌باد یاد و نام شهدای خبرنگار که در راه انجام وظیفه بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند.

این لوح سپاس ادامه می‌دهد: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند. خبرنگاران وجودان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست.

این لوح سپاس اضافه می‌کند: گرم‌ترین تبریکات خود را در گرم‌ترین روزهای سال، 17 مرداد به شما ( مهدوی‌فر) تقدیم و ضمن قدردانی از همکاری شما با این اداره کل، توفیق روزافزونتان را در عرصه اطلاع‌رسانی و انجام بهینه وظایف محوله از خداوند متعال خواهانم.

این لوح سپاس می‌افزاید: همواره نقدهای شما چراغ راه ما بوده و در سالی که به نام سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی مزین شده نیز در کنار ترویج و توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی، رهنمودهای دلسوزانه خود را از ما دریغ نکرده تا ما با رفع کاستی‌ها بتوانیم وظایف خود را در این عرصه مهم به درستی ایفا کنیم.

انتهای پیام/2246/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول