اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان فردوس بسته شد

مسابقه فینال فوتسال آزاد جام رمضان فردوس را داور بین‌المللی قضاوت کرد و پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان فردوس بسته شد.

پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان فردوس بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، تاثیر جسم و جان بر یکدیگر از مسائل مهمی است که همیشه مورد نظر مربیان بزرگ بوده است.

با توجه به ارتباطی که بین جسم و جان وجود دارد، ورزش می‌تواند تعادل مناسبی را بین تن و روان به وجود آورد و این نکته روشن است که تعادل شخصیت روانی، اساس دستیابی به کمال معنوی به شمار می‌آید و اگر چنین تعادلی نباشد، تکامل وجود ندارد.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان فردوس به خبرنگار فارس اظهار کرد: با فرارسیدن ماه صیام و برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان در شهرستان‌های استان در فردوس نیز مسابقات فوتسال ادارات و آزاد برگزار شد.

عباس شاهد ادامه داد: در مسابقات فوتسال ادارات فردوس بعد از برگزاری مسابقات مقدماتی چهار تیم به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

نیروی انتظامی از پس ورزش و جوانان برنیامد

وی اذعان داشت: در بازی فینال مسابقات فوتسال دو تیم اداره ورزش و جوانان فردوس و نیروی انتظامی فردوس به مصاف هم رفتند که تیم اداره ورزش و جوانان موفق شد با نتیجه پنج بر یک از سد تیم نیروی انتظامی بگذرد و مقام قهرمانی را کسب کند.

مسئول برگزاری مسابقات فردوس با اشاره به کسب نایب قهرمانی تیم فوتسال نیروی انتظامی یادآور شد: برای کسب مقام سومی دو تیم دامپزشکی و بانک ایران به دیدار هم رفتند که تیم دامپزشکی با نتیجه دو بر صفر تیم بانک ایران را مغلوب کرد و در جایگاه سوم ایستاد.

پارمیس قهرمان مسابقات فوتسال آزاد جام رمضان فردوس شد

شاهد با بیان اینکه یک دوره مسابقات فوتسال آزاد جام رمضان نیز در شهرستان فردوس برگزار شد، تصریح کرد: در این مسابقات بعد از برگزاری رقابت‌های ابتدایی چهار تیم فوتسال پارمیس، صاحب‌دلان، ایران زمین و آبگرم معدنی به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

مسابقات فینال فوتسال آزاد جام رمضان را داور بین‌المللی سوت زد

وی اذعان داشت: برای کسب مقام قهرمانی دو تیم فینالیست پارمیس و صاحب‌دلان با قضاوت خداداد افشاریان داور بین‌المللی فوتبال، به دیدار هم رفتند که تیم فوتسال پارمیس موفق شد با نتیجه پنج بر دو تیم صاحب‌دلان را مغلوب کند و بر سکوی قهرمانی تکیه زند.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال فردوس با اشاره به کسب نایب قهرمانی تیم فوتسال صاحب‌دلان اذعان داشت: در مرحله رده‌بندی مسابقات فوتسال آزاد فردوس دو تیم ایران زمین و آبگرم معدنی به مصاف هم رفتند که تیم ایران زمین با نتیجه سه بر دو تیم آبگرم را از پیش رو برداشت و رتبه سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.

===============

گزارش از علیرضا چاجی

===============

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول