اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری با خبرنگاران عنوان شد

توزیع 100 هزار پاکت جمع‌آوری فطریه مردمی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 100 هزار پاکت مردمی جمع‌آوری فطریه مردمی در این استان خبر داد.

توزیع 100 هزار پاکت جمع‌آوری فطریه مردمی در کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در نشست رسانه‌ای به مناسبت تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: در چهار ماهه امسال اقدامات ارزشمندی در کمک به ایتام و مددجویان زیر پوشش توسط کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد این استان ادامه داد: هر چند در سال جاری به دلایل مختلف از نظر اعتبارت با مشکل رو به رو بوده‌ایم اما این مشکل هرگز موجب نشد که خدمات خود را به جامعه هدف متوقف کنیم بلکه با بضاعتی که داشتیم به فعالیت‌های حمایتی و امدادی خود ادامه دادیم.

وی با تبریک پیشاپیش کمیته امداد و مجموعه آن در استان به مناسبت نزدیکی عید سعید فطر اظهار کرد: مهم‌ترین اقدام ما در آستانه این عید بزرگ جمع‌آوری فطریه‌های مردمی خواهد بود که تا اندازه زیادی تلاش برای این کار داشته‌ایم.

فرهادی ادامه داد: به همین منظور تعداد 100 هزار پاکت بین مردم استان توزیع کرده‌ایم و در کنار آن در جایگاه‌های برگزاری عید فطر تعداد 300 صندوق جمع‌آوری در نظر گرفته شده است.

این مسئول افزود: روزه‌داران عزیز توجه داشته باشند که صندوق‌ها دو دسته بوده که یکی مربوط به سادات و دیگری غیر سادات است و باید بر اساس شرع زکات سادات در محل مخصوص به خود جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد که در نشست تجلیل از خبرنگاران فعال همکار با این نهاد حمایتی در مرکز استان سخن می‌گفت در ادامه گفت: درخواست ما از مردم شریف استان این است که فطریه خود را به موقع در هنگام ادای نماز فطر در صندوق‌های تعیین شده از سوی کمیته امداد ریخته تا زحمتی از این حیث برای آن‌ها ایجاد نشود.

فرهادی از ایجاد سامانه‌ای به شماره 3000165151 توسط کمیته امداد استان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با این سامانه به صورت مستقیم با ما ارتباط پیدا کرده و همه امور اعم از انتقادات و پیشنهادات در موضوعات مختلف را به ما منعکس کنند.

این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با نام بردن از شماره حسابی با شماره 0102229056009 نزد بانک صادرات شعبه جمهوری یاسوج گفت: مردم می‌توانند هر گونه کمک خود به کمیته امداد برای در اختیار قرار دادن آن جهت محرومین و مستضعفین و ایتام را به این حساب واریز کنند.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول