اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

معضلات اجتماعی با چشمان تیزبین خبرنگاران شکار می‌شود

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و بحران‌های جامعه با چشمان تیزبین خبرنگاران و عکاسان موجود در جامعه شکار می‌شود.

معضلات اجتماعی با چشمان تیزبین خبرنگاران شکار می‌شود

علی ایرانپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در آستانه روز خبرنگار قرار داریم، اظهار داشت: 17 مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده و تمام این خبرنگاران نقش ویژه‌ای را در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

وی با تاکید بر اینکه افتخار می‌کنم که از جامعه رسانه‌ای بوده‌ام، اضافه کرد: پیش از ورود به مجلس شورای اسلامی شش سال سابقه خبرنگاری داشته‌ام و از حدود هفت سال گذشته تاکنون سردبیر هفته‌نامه سیمای شهر در اصفهان هستم و در کنار این موضوع خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای مرکز اصفهان در بعد رسانه مکتوب فعالیت کرده‌ام.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با مباحث خبر به صورت کامل آشنا هستم و جنس خبر را می‌شناسم، تصریح کرد: خبرنگاران موجود در سطح کشور وظیفه سنگینی را به عهده دارند و در تمام عرصه‌ها تلاش‌های خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی در زمینه مشکلات و معضلات موجود در سطح شهر‌ها و روستا‌ها مشاهده می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این افراد  با فعالیت‌های خود مشکلات و معضلات موجود در سطح جامعه را به مسئولان گوشزد می‌کنند، ادامه داد: مشکلات و بحران‌های جامعه با چشمان تیزبین خبرنگاران و عکاسان موجود در جامعه شکار می‌شوند و این افراد با اطلاع‌رسانی مناسب وظیفه خود را در راستای مدیریت این بحران‌ها انجام می‌دهند.

ایرانپور با بیان اینکه مسئولان نیز باید براساس مشکلات و معضلات منتقل شده از سوی خبرنگاران پیگیری‌های لازم را به منظور رفع این دغدغه‌ها انجام بدهند، تاکید کرد: در بسیاری از موارد اطلاعات ارائه شده به مسئولان از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه و ظرفیت خبرنگاران در کشور جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا است، عنوان کرد: خبرنگاران از جایگاه بسیار مترقی در سطح کشور برخوردار هستند و مسئولان امر باید به این جایگاه و رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های قشر خبرنگار موجود در سطح کشور توجه کنند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خبرنگار به عنوان یکی از یاران مجلس و دولت محسوب می‌شود، گفت: دولت و مجلس با استفاده از ظرفیت‌های خبرنگاران می‌توانند در راستای رشد و ارتقای کشور در بخش‌های مختلف گام بردارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران سهم بالایی در افزایش سطح اطلاعات و آگاهی‌های عمومی دارند، تصریح کرد: خبرنگاری یک شغل سخت و زیان‌آور است و مسئولان و دولت باید انتظارات خبرنگاران را به صورت مطلوب و با ارائه خدمات مناسب به این قشر پاسخ بدهند.

ایرانپور با تاکید بر اینکه در برخی از موارد مسئولان نسبت به جایگاه خبرنگاران غافل هستند و حقوق این قشر رعایت نمی‌شود و این موارد به عنوان نقاط تاریکی است که نسبت به این قشر وجود دارد، ادامه داد: در سطح کشور فرهنگ ارتباط مسئولان با خبرنگاران و رسانه‌ها باید ارتقاء یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه در برخی از موارد نقاط ضعفی در ارتباط مسئولان با خبرنگاران وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم که این ضعف‌ها و مشکلات با توجه مسئولان به جایگاه خبرنگاران برطرف شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: اصفهان در زمینه فعالیت خبرنگاری از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و اصفهان جزو یکی از استان‌های پیشتاز در عرصه فعالیت‌های خبری محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه خبرگزاری فارس نیز رسانه‌ای پیشتاز و قابل اعتماد در سطح استان اصفهان محسوب می‌شود، متذکر شد: خبرنگاران پیگیری‌های جدی را برای مطالبات مردم انجام می‌دهند و مسئولان استان باید از این ظرفیت‌ها در راستای رشد و ارتقای استان در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

انتهای پیام/63004/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول