اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال یادواره شهدای آذر قم

جام سی و دوم به بسیج اصناف رسید

تیم فوتسال بسیج اصناف با کسب عنوان قهرمانی موفق به فتح سی و دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهدای منطقه آذر قم شد.

جام سی و دوم به بسیج اصناف رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قدیمی‌ترین رقابت فوتسال جام رمضان در شب‌های ماه مبارک رمضان در استان قم چهارشنبه شب با معرفی تیم‌های اول تا سوم به پایان رسید تا بدین ترتیب پرونده جام سی و دوم این دوره از مسابقات بسته شود.

این در شرایطی است که امسال سی و دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهدای منطقه آذر قم در شب‌های ماه مبارک رمضان همچون سال‌ها و دوره‌های گذشته با رقابت تیم‌های مدعی قهرمانی در سالن ورزشی مریم منطقه آذر قم برگزار شد.

با تمهیدات مسئولان برگزاری مسابقات تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی از شب نخست ماه مبارک رمضان جدال خود را آغاز کردند که در نهایت این بازیکنان تیم فوتسال بسیج اصناف بودند که برای نخستین بار فاتح این جام شدند.

دیدارهای مرحله گروهی سی‌ و دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهدای آذر قم در 11 گروه مقدماتی برگزار شد و در نهایت از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی شدند که به اضافه دو تیم از جمع بهترین تیم‌های سوم گروه‌های مختلف، در مجموع تعداد تیم‌های صعودکننده به مرحله دوم 24 تیم بود.

بعد از انجام بازی‌های مرحله گروهی، دیدارهای مرحله حذفی برگزار شد که در آن 24 تیم آلتا، طاها، شهباز، صنایع بسته‌بندی دلیر، شهید جهانبخش، شهاب، زنده یاد پودنکی، شهدای گمنام کوه خضر، فراز، فتح، شرکت دشت سبز، شهید قربانی، کامپیوتر مجید، انصار، امید سادات، سادات، منتظران، شرکت آی سودا، شهیدان محمودنژاد، آرش، بسیج اصناف، شهید موسوی‌نژاد، پویا و آرمان برای صعود به مرحله بعدی با یکدیگر رقابت کردند.

با توجه به شیوه برگزاری، ادامه رقابت‌ها در حالی پیگیری شد که 12 تیم از این مرحله حذفی در قالب چهار گروه سه تیمی رقابت‌ها را پیگیری کردند و از هر گروه دو تیم جواز صعود را به دست آوردند در حالی که در مرحله بعدی در دو گروه چهار تیمی به رقابت خود ادامه دادند.

تیم‌های برنده در مسابقه فینال چهارشنبه شب برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کردند که تیم بسیج اصناف قم با یک گل از سد تیم آرمان گذشت و قهرمان شد، ضمن اینکه تیم‌های بازنده نیز بازی رده‌بندی برای تعیین تیم‌های سوم و چهارم را برگزار کردند که طی آن تیم فراز موفق به کسب رتبه سوم شد.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول