اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

قهرمانی تیم والیبال آموزش و پرورش خراسان جنوبی در مسابقات جام رمضان

پرونده مسابقات والیبال آموزش و پرورش ادارات خراسان جنوبی با قهرمانی تیم خراسان جنوبی بسته شد.

قهرمانی تیم والیبال آموزش و پرورش خراسان جنوبی در مسابقات جام رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ورزش بهترین وسیله برای پر کردن اوقات فراغت به شمار می‌رود و با انجام فعالیت‌های ورزشی می‌توان سالم‌ترین سرگرمی را برای اقشار جامعه به وجود آورد و از این طریق، جلوی بسیاری از لغزش‌ها و انحرافات را گرفت.

همه ساله با آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت‌های ورزشی در غالب برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در اقصی نقاط شهرها آغاز و با اتمام ماه صیام نیز پرونده بسیاری از این مسابقات ورزشی بسته می‌شود.

حضور 24 تیم در مسابقات والیبال جام رمضان ادارات خراسان جنوبی

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بیرجند در ارتباط با برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان ادارات خراسان جنوبی به خبرنگار فارس اظهار داشت: به مناسبت ماه صیام چهاردهمین دوره از مسابقات والیبال جام رمضان ادارات با حضور 24 تیم والیبال از ادارات و موسسات استان برگزار شد.

محمد عرفی با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان ادارات استان در دو دسته یک و دو، تصریح کرد: در دسته یک مسابقات والیبال جام رمضان 10 تیم در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در دسته دو مسابقات نیز 14 تیم در دو گروه دو تیمی و دو گروه چهار تیمی به مصاف هم رفتند.

وی با بیان اینکه در دسته یک مسابقات والیبال جام رمضان ادارات حدود 26 بازی انجام شده است، اذعان داشت: بعد از انجام مسابقات مقدماتی مسابقات والیبال جام رمضان ادارات چهار تیم آب منطقه‌ای، هلال احمر، راه و شهر سازی و کانون بازنشستگان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بیرجند اذعان داشت:‌ در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی دسته دو مسابقات والیبال جام رمضان ادارات دو تیم آب منطقه‌ای و راه و شهر سازی به مصاف هم رفتند که تیم آب منطقه‌ای موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم راه شهر سازی را از میان بردارد و به دسته یک مسابقات صعود کند.

عرفی تصریح کرد: در بازی دوم مرحله نیمه نهایی دو تیم هلال احمر و کانون بازنشستگان به دیدار هم رفتند که تیم هلال احمر توانست با نتیجه دو بر یک از سد تیم بازنشستگان بگذرد و به دسته یک مسابقات والیبال جام رمضان ادارات صعود کند.

در دسته یک مسابقات والیبال جام رمضان ادارات، تیم ها 24 مرتبه به مصاف هم رفتند

وی با بیان اینکه در دسته یک مسابقات والیبال جام رمضان ادارات 10 تیم حضور داشتند، یادآور شد: بعد از برگزاری 24 مسابقه مقدماتی بین تیم‌های حاضر در دسته یک مسابقات والیبال جام رمضان ادارات چهار تیم آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و آتش‌نشانی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بیرجند اذعان داشت: در بازی نخست مرحله نیمه نهایی دسته اول مسابقات والیبال جام رمضان ادارات خراسان جنوبی دو تیم آموزش و پرورش و نیروی انتظامی به مصاف هم رفتند که تیم آموزش و پرورش با نتیجه دو بر یک تیم نیروی انتظامی را مغلوب کرد و فینالیست شد.

عرفی ادامه داد: در بازی دوم از مرحله نیمه نهایی دسته یک مسابقات والیبال جام رمضان ادارات، دو تیم دانشگاه علوم پزشکی و آتش‌نشانی با هم دیدار کردند که تیم  آتش‌نشانی از سد تیم دانشگاه علوم پزشکی گذشت و به مرحله فینال مسابقات راه یافت.

آموزش و پرورش برسکوی نخست قرار گرفت

وی با اشاره به برگزاری مسابقات نهایی والیبال جام رمضان ادارات تصریح کرد: در رقابت‌های فینال مسابقات والیبال جام رمضان ادارات استان، دو تیم آموزش و پرورش و آتش‌نشانی به مصاف هم رفتند که تیم آموزش و پرورش با نتیجه دو بر یک تیم آتش‌نشانی را از میان برداشت و بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بیرجند با بیان اینکه تیم آتش‌نشانی به مقام دوم مسابقات والیبال جام رمضان ادارات رسید، یادآور شد: برای کسب جایگاه سومی مسابقات والیبال جام رمضان ادارات استان دو تیم دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی به دیدار هم رفتند که تیم دانشگاه علوم پزشکی موفق شد تیم نیروی انتظامی را با نتیجه دو بر یک مغلوب کند و رتبه سوم مسابقات را بدست آورد.

عرفی با اشاره به حمایت‌های شهرداری منطقه یک و دو شهرستان بیرجند و حضور شهردار بیرجند در مسابقات جام رمضان، افزود: کاپ اخلاق مسابقات والیبال جام رمضان ادارات به طور مشترک به چهار تیم، بانک ملی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، آب و فاضلاب شهری  و شرکت تاکسیرانی تعلق گرفت.

انتهای پیام/69014/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول