اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

خبرنگاران در پیشرفت و توسعه نقشی تعیین‌کننده دارند

شهردار برازجان گفت: خبرنگاران در پیشرفت و توسعه نقشی تعیین‌کننده دارند و باید همواره تقویت شوند.

خبرنگاران در پیشرفت و توسعه نقشی تعیین‌کننده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی در نشست با اهالی مطبوعات و رسانه‌های دشتستان با تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها نماینده افکار عمومی هستند و با توجه به رویکرد فرهنگی در اجرای برنامه‌های شهرداری، می‌توانند بازوی توانمندی برای کمک به پیشبرد کارها باشند.

شهردار برازجان افزود: خبرنگاران در پیشرفت و توسعه نقشی تعیین‌کننده دارند و باید همواره تقویت شوند.

حسین‌آبادی بیان کرد: هدف و اعتقاد ما در مدت سه ساله گذشته این بوده که در شهر برازجان و شهرستان دشتستان شایستگی‌های بسیاری نهفته است و همه باید تلاش کنند پیشرفت‌های لازم در قبال این شایستگی‌ها به وجود آید.

وی با تاکید بر اینکه همواره تلاش کرده‌ایم صادقانه عملکرد خود را به مردم اطلاع دهیم، گفت: واقعا برخی از کارها را نمی‌توان انجام داد و همیشه سعی کردیم مردم را متوجه این موضوع کنیم.

حسین‌آبادی ابراز داشت: در موضوعات مختلف، دیدگاه‌های مخالف و موافق باید دلایل و اظهارات خود را بیان کنند و سکوت هرگز راهگشای مشکلات نخواهد بود.

شهردار برازجان اضافه کرد: در این مدت سعی کرده‌ایم با اقشار مختلف به ویژه ورزشکاران، هنرمندان و اصحاب رسانه ارتباط نزدیکی برقرار کرده و از نظریات و راهکارهای آنها برای ارتقای وضعیت شهر کمک بگیریم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شروع به کار دوره جدید شوراها در ماه آینده اظهار داشت: به منتخبین شورای جدید گفته‌ام یکی از مهم‌ترین هنرهایی که شورا در مدت چهار ساله فعالیت خود می‌تواند داشته باشد ارتباط خوب و تعامل با شهردار است.

حسین‌آبادی اذعان داشت: در سه سال گذشته صحبت‌هایی در مورد رفتارهای شورا وجود داشت که باید می‌گفتم ولی در 99 درصد از مواقع آن حرف‌ها را نزدم.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته تجارب ارزشمندی به دست آوردم و خداوند را به خاطر اینکه توفیق ارائه خدمات به مردم شهرم را نصیبمان ساخت، شاکر هستم.

صابری: مردم از خدمات شهردار برازجان رضایت دارند

مدیر مسئول هفته نامه اتحاد جنوب نیز اظهار داشت: اکثر مردم شهر برازجان از خدمات مهندس حسین‌آبادی رضایت داشته ولی اگر بگوییم هیچ مسئولی در کارهایش ایرادی نداشته حرف نادرستی است.

اکبر صابری افزود: با همدلی و هم‌اندیشی می‌توان گام‌های بلندی در توسعه و پیشرفت شهر برداشت.

ماشاالله کازرونی مورخ و نویسنده دشتستانی نیز با قدردانی از عملکرد شهرداری و شورا، انتقاداتی از برخی تصمیم‌گیری‌ها و کم‌کاری‌های صورت گرفته به ویژه در زمینه نامگذاری خیابان‌ها و میادین و عدم توجه به مشاهیر، دانشمندان و علمای تاریخ برازجان مطرح کرد.

حبیب قاسمی مدیر مسئول نشریه مردم جنوب نیز به بیان برخی از مشکلات حوزه شهری اشاره کرد و اظهار داشت: تاخیر در آسفالت کوچه‌ها، وجود پارک‌های خاموش متعدد و کمبود بازارچه‌های محلی از مهم‌ترین مشکلات موجود است.

خبرنگار روزنامه جام جم نیز گفت: در دوره تصدی شهردار فعلی، شهرداری از حالت خدماتی و عمرانی به رویکردی فرهنگی جهش یافت.

علیرضا برازجانی با تاکید بر اینکه نگاه برنامه محور و حاکمیت فرهنگی بر امور موجب معرفی بهتر شهر و سنت‌های آن شده است اضافه کرد: با اعتقاد به حل مشکلات از طریق هم‌اندیشی و تقویت فرهنگ، نشست‌ها و برنامه‌های مختلفی در این زمینه توسط شهرداری برازجان برگزار شده که نتایج خوبی دربرداشته است.

انتهای پیام/2452/ط40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول