اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شبستر:

امانت‌داری یکی از شاخصه‌های مهم خبرنگاری است

فرماندار شهرستان شبستر فعالیت در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی را در عین حساس بودن، باصفا و ارزشمند توصیف کرد و گفت: عملکرد این قشر زحمتکش تاثیر بسزایی در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سطح جامعه دارد.

امانت‌داری یکی از شاخصه‌های مهم خبرنگاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، جمشید عقلمند‌مرجانی صبح امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار اطلاع‌رسانی آگاهانه و صحیح را از رسالت‌های خطیر و مهم خبرنگاران برشمرد و تصریح کرد: فعالان عرصه خبر باید تلاش کنند با آگاهی از اصول و روش‌های صحیح اطلاع‌رسانی و آشنایی با کارکرد رسانه در عصر حاضر در اطلاع‌رسانی به موقع نقش ارزنده خود را در سطح جامعه به همگان نشان دهند.

وی امانت‌داری را شاخصه مهم شغل خبرنگاری دانست و اظهار کرد: باید تلاش شود آنچه رویداد واقعی جامعه است به مردم گزارش شود تا از سوء برداشت دشمنان و بدخواهان جلوگیری شده و موجب تقویت اعتماد بین مردم و مسئولان و امیدبخشی در سطح جامعه شود.

فرماندار شبستر تاکید کرد: خبرنگاران باید با مسئولیت پذیری حسابگرانه خود، مسئولان را در اجرای برنامه‌های کلان جامعه و توسعه همه جانبه کشور یاری کنند.

وی از خبرنگاران شهرستان خواست جامعه را در ثبت صحیح وقایع تاریخی کمک کنند تا از هرگونه تحریف در واقعیت‌های جامعه جلوگیری شود.

فرماندار شبستر در ادامه از خبرنگاران این شهرستان که در طول یک سال گذشته بیشترین اخبار و گزارش‌ها را در سطح رسانه‌های گروهی منعکس کرده‌اند تقدیر کرد و از آنها به عنوان چشمان بیدار و زبان گویای جامعه یاد کرد.

وی از آنها خواست تا مدیران را در انعکاس صحیح اخبار و بازتاب انتقادات و مطالبات مردم یاری دهند.

انتهای پیام/60002/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول