اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

خبرنگاران بزرگترین سرمایه‌های جامعه هستند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از خبرنگاران به عنوان بزرگترین سرمایه‌های جامعه یاد کرد.

خبرنگاران بزرگترین سرمایه‌های جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالرضا عزیزی ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان در محل دفتر ارتباطات مردمی در شیروان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهیدان صارمی و امانی تاکید کرد: خبرنگاران باید جایگاه و منزلت والای خویش را بشناسند و در جهت تحکیم آن تلاش کنند.

رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جایگاه خبرنگاران آسمانی است افزود: خبرنگاران با قلم و نقد منصفانه زنده‌اند و اگر قلم انتقادی را از خبرنگاران بگیرند چیزی باقی نمی‌ماند.

وی نیاز جامعه امروز را فضای نقد دانست و گفت: به عنوان نماینده مردم موافق نقد سازنده بوده و همواره سعی کرده‌ام روحیه نقدپذیری از رسانه‌ها را داشته باشم.

نماینده مردم شیروان در خانه ملت با تاکید بر اینکه رسانه‌های ما در کنار انتقاد کارشناسانه لازم است تا راهکارها را نیز ارائه دهند بیان داشت: البته باید در کنار انتقادات عملکرد مثبت نیز به افکار عمومی رسانده شود.

عزیزی گفت: صحت خبری باید بیشتر از سرعت خبر مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد و نباید صحت خبری را فدای سرعت خبری کنیم.

وی انتشار اخبار ناصحیح را موجب تشویش اذهان عمومی و ناامنی دانست و تاکید کرد: رسانه‌ها و خبرنگارانی در دنیای اطلاع‌رسانی موفق هستند که بتوانند اطلاع‌رسانی درستی داشته و افکار عمومی را از قبل این اطلاعات هدایت نمایند زیرا امروزه هدایت افکار عمومی در جهان از طریق اخبار و اطلاع‌رسانی بوده و آرایش سیاسی نیز مبتنی بر مدیریت افکار عمومی وجود دارد از این رو خبرنگاران در این عرصه بیشترین تاثیرگذاری را دارند.

انتهای پیام/63002/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول