اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

خبرنگاران زمینه معرفی کوهبنان را فراهم کردند

فرماندار کوهبنان گفت: اطلاع‌رسانی شفاف و سریع صدا و سیما و خبرگزاری فارس زمینه را برای معرفی آثار و ابنیه تاریخی کوهبنان و حضور گردشگران داخلی و خارجی فراهم کرده است.

خبرنگاران زمینه معرفی کوهبنان را فراهم کردند

منصور متقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: خبرنگاران باید صداقت، سرعت عمل در انتقال اخبار، دقت کافی در تهیه و تنظیم خبر و بی‌طرفی در این عرصه را داشته باشند و با فراهم کردن شرایط ویژه مشکلات و کمبودها را پیگیری و به طور شفاف به اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات دولت مبادرت ورزند.                                                                

وی از اصغر سعیدی مدیر خبرگزاری فارس شمال استان و خبرنگاران و دبیران این خبرگزاری در مرکز استان که در اطلاع‌رسانی و انتشار سریع و به موقع اخبار و رویدادهای مربوط به ارگان‌ها و نهادهای دولتی کوهبنان اقدام می‌‌کنند، تقدیر کرد.

متقی افزود: صداقت، صحت، دقت نظر در تنظیم اخبار و سرعت عمل در امر اطلاع‌‌رسانی از مهم‌ترین ویژگی‌های خبرگزاری فارس است که با جلب اعتماد اقشار مختلف، مخاطبان زیادی را در کشور جذب و خود منبع خبری برای بسیاری از خبرگزاری‌ها و مطبوعات کشور شده است.

وی بیان داشت: خبرگزاری فارس با داشتن خبرنگاران خبره و توانا در درج اخبار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و هنری کوهبنان و بیان مشکلات مردم بام فرهنگی استان نقش بسزایی داشته و این امر سبب شده آب دهستان ده‌علی کوهبنان پس از 40 سال انتظار مردم با پیگیری خبرنگاران صدا و سیما و خبرگزاری فارس برطرف شود.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: خبرنگاران خبرگزاری فارس در بیان مشکلات جامعه کارگری معادن ذغال‌سنگ، پیگیری پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای بازنشستگان شرکت ذغال‌سنگ، تلاش برای فراهم کردن امکانات معدن‌کاران و بالا بردن سطح ایمنی در معادن نقش مهمی داشته‌اند.

وی عنوان کرد: طی سفرهای استانی هیئت دولت به کوهبنان و همچنین دیگر مناسبت‌ها خبرگزاری فارس با سرعت و دقت اخبار مربوط به این مناسبت‌ها را در نخستین فرصت پوشش داده است.

متقی گفت: اطلاع‌رسانی شفاف و سریع صدا و سیما و خبرگزاری فارس زمینه را برای معرفی آثار و ابنیه تاریخی کوهبنان و حضور گردشگران داخلی و خارجی فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری گردشگرانی از کشورهای آلمان، فرانسه، چین، ژاپن و کره از جاذبه‌های تاریخی کوهبنان بازدید کردند.

انتهای پیام/80012/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول