اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

توزیع 3500 سبد غذایی بین نیازمندان توسط هلال احمر خراسان‌جنوبی

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تعداد سه هزار و 547 سبد غذایی به ارزش یک‌میلیارد و 418 میلیون ریال بین خانواده‌های زندانیان، معلولان، سالمندان، زلزله‌زدگان و خانواده‌های بی‌سرپرست استان توزیع شده است.

توزیع 3500 سبد غذایی بین نیازمندان توسط هلال احمر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تهیه و توزیع سبد غذایی بین نیازمندان گفت: در تهیه و توزیع این سبدها 600 عضو داوطلب و خیر هلال احمر مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: اعضای 46 خانه داوطلب در مساجد سراسر استان نیز فعالیت چشمگیری در این ارتباط داشتند.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد سه هزار و 547 سبد غذایی به ارزش یک‌میلیارد و 418 میلیون ریال در بین خانواده‌های زندانیان، معلولان، سالمندان، زلزله‌زدگان و خانواده‌های بی‌سرپرست استان توزیع شده است.

شهریاری عنوان کرد: میزان کمک توسط نهادها و شرکت‌های خصوصی و دولتی، کارخانجات و داوطلبان و خیران عضو هلال احمر در اختیار این مجموعه قرار گرفته و در قالب طعام و توزیع سبد غذایی به نیازمندان رسید.

وی مجموع مبالغ جمع‌آوری شده به منظور کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان را بیش از یک‌میلیارد و 36 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این مبالغ صرف پهن کردن سفره‌های افطاری با عنوان سفره‌های مهربانی هلال احمر در 46 نقطه از استان شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان حنوبی ادامه داد: در طرح سفره‌های مهربانی امسال هلال احمر، بیش از 20 هزار و 800 نفر از نیازمندان استان اطعام شدند.

شهریاری تصریح کرد: به منظور همدردی با مردم مناطق زلزله‌زده زهان که نخستین رمضانشان را پس از زمین لرزه 16 آذرماه سال گذشته سپری کردند نیز 9 سفره افطاری در این مناطق برپا شد.

وی متذکر شد: طی رمضان امسال، داوطلبان خیر هلال احمر استان 265 واحد خون به نیازمندان اهدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تعداد 247 نفر به صورت داوطلبانه در هلال احمر سراسر استان طی ماه رمضان عضو شدند.

شهریاری با بیان این‌که اعضای داوطلب با برپایی 27 چادر سلامت با حضور 25 پزشک و پیراپزشک 82 بیمار را به صورت رایگان ویزیت کردند، اظهار داشت: همچنین این داوطلبان به یک‌هزار و 273 نفر نیز خدمات امدادی ارائه کردند.

انتهای پیام/69008/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول