اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی خبر داد

دعوت از شوراهای قوچان و درگز برای آیین سالگرد تاسیس خراسان شمالی

دبیر ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی از دعوت اعضای شوراهای اسلامی شهر قوچان و درگز برای شرکت در آیین سالگرد تاسیس این استان خبر داد.

دعوت از شوراهای قوچان و درگز برای آیین سالگرد تاسیس خراسان شمالی

محمد حسین انصاری‌مود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه آیین بزرگداشت سالروز تاسیس خراسان شمالی در قالب همایش پیاده روی جمعه این هفته 25 مرداد برگزار می‌شود، اظهار کرد: این همایش ساعت 5/5 صبح از مقابل تامین اجتماعی تا بوستان ملی بش قارداش آغاز می‌شود.

وی افزود: برای این آیین افزون بر نمایندگان ادوار گذشته مجلس حوزه‌های انتخابیه خراسان شمالی،‌ استانداران سابق نیز برای حضور دعوت شده‌اند.

انصاری‌مود با تاکید بر اینکه برگزاری این مراسم با هدف قدرشناسی مردم استان از موهبت ارتقای این خطه به استانی مستقل صورت می‌گیرد، اظهار کرد: برگزاری آیین سالگرد تاسیس استان‌ها صرفاً به خراسان شمالی اختصاص داده شده که با برگزاری چنین همایش‌هایی این مناسبت را گرامی می‌دارند.

وی با اشاره به قدرشناسی مردم خراسان شمالی از موهبت تاسیس استان اظهار امیدواری کرد تا نهمین سالگرد آیین بزرگداشت ایجاد خراسان شمالی باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شود.

دبیر ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی گفت: اکنون در شرایطی وارد دهمین بهار استان شده که برخی شاخص‌های توسعه در خراسان شمالی ارتقا یافته ولیکن نیازمند پیشرفت و توسعه روز افزون‌تر است.

وی از عموم مردم استان برای شرکت در آیین سالروز تاسیس خراسان شمالی که در بوستان ملی بش‌قارداش با اجرای برنامه‌هایی همراه خواهد بود،‌ دعوت به عمل آورد.

خراسان شمالی در 19 مرداد 86 تاسیس شده و اکنون دارای هشت شهرستان و867 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/63002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول