اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

آبادان 1017 بار در دوران دفاع مقدس مورد حمله هوایی قرار گرفت

معاون فرماندار آبادان گفت: این شهرستان یک‌هزار و 17 بار در دوران دفاع مقدس مورد حمله هوایی قرار گرفت.

آبادان 1017 بار در دوران دفاع مقدس مورد حمله هوایی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شهاب صدیقی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان که با حضور مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: صدام با شعار "یوم‌الرعد" می‌خواست در کمترین زمان ایران را نابود کند اما می‌بینیم که اکنون کشورمان در حال حرکت روبه پیشرفت است و صدام و صدامیان در کجا قرار دارند.

معاون فرماندار آبادان ادامه داد: آبادان یکی از شهرهایی بود که مستقیماً در جنگ درگیر بود و مردم و مسئولان این شهر جنگ را لمس کردند.

صدیقی تصریح کرد: در طول دوران دفاع مقدس در مجموع 163 عملیات توسط رزمندگان اسلام انجام شد که 19 عملیات بزرگ، 19 عملیات متوسط و 125 عملیات نیز کوچک بوده‌اند.

وی اضافه‌کرد: آبادان در طول دفاع مقدس 4 هزار و 400 شهید، 2 هزار جانباز، 272 آزاده و بیش از 7 ‌هزار رزمنده دارای پرونده داشته است.

معاون فرماندار آبادان خاطرنشان‌کرد: این شهرستان در طول دوران جنگ تحمیلی یک‌هزار و 17 بار مورد حمله هوایی قرار گرفت که بیشترین حجم حملات هوایی به کشور به این شهر انجام شده است.

صدیقی افزود: با این وجود این مسئله آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته و آن‌طور که باید روی آن مانور داده نشده است.

وی گفت: امسال و در راستای برگزاری هرچه بهتر آیین‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس باید آنچه که در آبادان اتفاق افتاده انعکاس داده شود.

معاون فرماندار آبادان تصریح‌کرد: بر این اساس از مسئولان می‌خواهیم تا نسبت به این مسئله و برگزاری هرچه پربارتر آیین‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس تلاش کنند.

انتهای پیام/72008/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول