اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قم:

ساخت موزه دفاع مقدس در قم ضروری است

فرمانده سپاه استان قم گفت: نباید در قم تنها به ساخت یادمان برای شهدا اکتفا کنیم بلکه باید با ساخت موزه دفاع مقدس گام‌هایی جدی در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برداریم.

ساخت موزه دفاع مقدس در قم ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مهدوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این تغییر خون تازه‌ای به رگ‌های بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قم وارد سازد و موجب پیشرفت بیشتر امور شود.

وی افزود: مدیرکل سابق این بنیاد در قم زحمات فراوانی را کشید تا نتایج کنونی به دست آید و امیدواریم مدیرکل جدید هم گام‌های موثری در راستای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس بردارد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سخنان گرانبهایی در مورد قم و اهمیت خدمت در آن بیان فرموده‌اند خاطرنشان کرد: ایشان قم را شهر علم و بصیرت نامیدند و خدمت به آن را خدمت به آبروی نظام اسلامی دانسته‌اند.

وی ادامه داد: نگاه ویژه به قم در همه ابعاد امری ضروری محسوب می‌شود و مدیران استان باید رویکردی ملی و فراملی به وظایف خود داشته باشند.

مهدوی‌نژاد با اشاره به گذشت 24 سال از پایان جنگ تحمیلی عنوان داشت: نباید در قم تنها به ساخت یادمان برای شهدا اکتفا کنیم بلکه باید با ساخت موزه دفاع مقدس گام‌هایی جدی در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برداریم.

فرمانده سپاه استان قم اضافه کرد: شهدا به ما نیازی ندارند و اگر کاری هم صورت می‌گیرد به دلیل نیاز ما به آنهاست و باید با توجه به راه و مسلک آنها، شیوه زندگی خود را تدوین کرده و برای رسیدن به قله‌های سعادت پیش برویم.

انتهای پیام/78004/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول