اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چهارمحال و بختیاری:

اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان را به سمت ارزش‌های اسلامی سوق می‎دهد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: اردوهای معنوی و زیارت سرزمین نور عامل مهمی در ایجاد تغییرات بنیادین در رفتارهای دانش‌آ‌موزان و سوق به سمت ارزش‌های اسلامی و الهی است.

اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان را به سمت ارزش‌های اسلامی سوق می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اعزام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: زمینه آشنایی و ارتقای نگرش دانش‌آموزان با ارزش‌های اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با برگزاری اردوهای راهیان نور فراهم می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اردوهای راهیان نور، گامی اساسی در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای معنوی و زیارت سرزمین نور عامل مهمی در ایجاد تغییرات بنیادین در رفتارهای دانش‌آموزان و سوق به سمت ارزش‌های اسلامی و الهی است.

سرافراز با اشاره به برکات این اردوها گفت: آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا و مقتضیات زمان از طریق همراهی روحانیون جوان، خوش ذوق و سلیقه و راویان با تجربه و ماهر امکان‌پذیر می‌شود.

وی بر انتخاب مجریان معتقد، توانمند و مجرب در امر اجرای به موقع اردوهای راهیان نور با زمان‌بندی و برنامه‏‌ریزی دقیق تاکید کرد.

انتهای پیام/68001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول