اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مانند کوه سبلان پشت سر رهبری فرزانه انقلاب هستیم

صعود خواهران بسیجی به سبلان سرافراز

64 خواهر بسیجی در حالی قله سرافراز سبلان را فتح کردند که این بسیجیان دلاور همگی اذعان داشتند که همانند کوه سبلان پشت سر رهبری فرزانه انقلاب ایستاده‌اند.

صعود خواهران بسیجی به سبلان سرافراز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صعود سراسری خواهران بسیجی از سراسر کشور در حالی عصر امروز به قله 4811 متری سبلان رخ داد که این بسیجیان دلاور با اعلام وفاداری با ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی بر تداوم این راه عزتمندانه تأکید کردند.

بسیجیان دلاور و همیشه آماده در حالی در گرامیداشت مقام و منزلت آزادگان و به یاد شهیده سید طاهره هاشمی قله سبلان در اردبیل را فتح کردند که از روحیه استواری و مقاومت برخوردار بوده و عزمشان را جزم کرده بودند تا اراده‌های آهنینشان را به نمایش بگذارند.

این خواهران بسیجی در حالی که مزین به زینت حجاب برتر بودند در حالی قله سرافراز سبلان را فتح کردند که در بین راه شعارهای انقلابی، ارزشی در دفاع از اسلام، ولایت فقیه، حجاب و عفاف و ستیز با دشمنان عنود سر می‌دادند و به صراحت اعلام می‌کردند که در سنگر دفاع از انقلاب مقاوم‌تر و صبورتر از سبلان سترگ در صحنه بوده و دشمنان را به نقطه تسلیم و تزلزل وادار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این 64 خواهر بسیجی در حالی در مدت دو روز به سبلان صعود کردند که در این صعود خود شرف، مجد و عزت خود را در صیانت و پاسداری از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به رخ کشیده و بارها با شعارها و موضع‌گیری‌های خود تداوم عزتمندانه راه شهدا، ایثارگران و آزادگان را خواستار شدند.

مقصد بعدی این بانوان بسیجی صعود به قله دماوند است که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس این صعود را که سختی‌های آن را به جان خریده و لذت همراهی با دوستان مکتبی و معنوی را پذیرفته‌اند به زیباترین شکل و آراسته‌ترین قوام و دوام ادامه پیدا می‌کند.

اما 180 پرسنل ناجا از سراسر کشور نیز صعودشان را به سبلان سرافراز از امروز آغاز کردند.

ناصر خسروی، فرمانده پادگان شهید بیگلری مشگین‌شهر و سرگروه این صعود گفتخه۰ما از ضلع غربی سبلان صعودمان را به این قله سرافراز انجام می‌دهیم و به مدت دو روز در این حرکت منسجم سعی می‌کنیم توانمان را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول