اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صعود به سبلان همچنان پررونق

64 بانوی بسیجی کشور صعود را آغاز کردند

در هیاهوی صعود به سبلان که این روزها داغ و پررونق است 64 بانوی بسیجی نیز عزم صعود داشته و در این راه مصمم هستند.

64 بانوی بسیجی کشور صعود را آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در گرامیداشت هفته تجلیل از آزادگان این 64 بانوی بسیجی از سراسر کشور عصر امروز صعودشان را آغاز کردند که به گفته رئیس سازمان بسیج بانوان کشور این صعود در دو مرحله انجام می‌شود.

اینانلو تصریح کرد: در مرحله اول صعود قرار است بانوان شرکت‌کننده تا ارتفاع سه هزار و 200 متر پیشروی داشته باشند و مرحله نهایی را نیز فردا انجام داده و به ارتفاع 4811 متری سبلان به عنوان دومین قله مرتفع کشور صعود کنند.

وی با یادآوری اینکه مرحله نهایی صعود بانوان بسیجی کشور همزمان با هفته بسیج به قله مرتفع کشور، دماوند انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: امیدواریم بانوان کوهنورد ما به این رشته که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب نیز است، توجهی جدی داشته باشند.

اینانلو اضافه کرد: با توصیه‌های مقام معظم رهبری بسیجیان دلاور و سلحشور ما سعی و تلاششان را به کار گرفتند تا فرهنگ ورزش به ویژه ورزش کوهنوردی را توسعه داده و گسترش بدهند.

رئیس سازمان بسیج بانوان کشور بیان کرد: عزم و اراده‌ای که امروز بانوان بسیجی ما صاحب آن هستند عزم و اراده بی‌نظیر در رسیدن به اهدافی است که قطعاً در دستیابی به آن مانند صعود به یک قله سرافراز همتی عالی دارند.

صعود 60 کوهنورد مرزبانی ناجا به سبلان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما 60 کوهنورد پرافتخار مرزبانی ناجا نیز صعودشان را به سبلان آغاز کردند.

به گفته مسئول ورزش مرزبانی ناجا این سومین سال پی‌در‌پی است که مرزبانان دلاور و همیشه بیدار سعی دارند به قله سبلان دومین قله مرتفع کشور صعود کنند.

علیرضا حاتمی تصریح کرد: امسال این صعود یک تفاوت ویژه‌ای با صعودهای گذشته دارد و آن این است که ما تیم تخصصی خودمان را با عنوان تیم امداد و نجات کوهستان همراه این تیم صعودکننده قرار دادیم تا در صورت بروز حوادث و سوانح جلوی خطرات گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: مرزبانی ناجا تلاش می‌کند به قلل مرتفع کشور از جمله سبلان، آرارات و دماوند صعود کنند که این صعود مقدمه‌ای می‌باشد تا ما عملکرد کوهنوردان را مورد بررسی قرار داده تا در صعود به قلل مرتفع دنیا بتوانیم از این توانمندی‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/62004/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول