اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

آشنایی بیشتر جوانان با دفاع مقدس از مهم‌ترین وظایف مسئولان است

فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه حماسه بزرگ دفاع مقدس برگ زرینی در افتخارات ملت شهید‌پرور ایران است گفت: آشنایی بیشتر جوانان با دفاع مقدس از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

آشنایی بیشتر جوانان با دفاع مقدس از مهم‌ترین وظایف مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی ساعتی پیش در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خالقان دفاع مقدس انسان‌های ایثارگر و از خود گذشته‌ای بودند که برای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی بی‌هیچ چشم داشتی بزرگ‌ترین حماسه‌ها را خلق و نام خود را برای همیشه بر تارک تاریخ حک کردند.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: اگر نسل امروز با ارزش‌های انقلاب و تاریخ آن آشنا شود در برابر هرگونه انحرافی ایستادگی می‌کند و دشمن به راحتی نمی‌تواند به اهداف خود در ایران اسلامی برسد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی نمونه بارزی از استقامت و عظمت ملت ایران در برابر جهان ظلم بود و باید به بهترین شکل به نسل جوان معرفی شود.

مقبلی بیان داشت: دوران دفاع مقدس، جزو با اهمیت‌ترین مقاطع عمر انقلاب اسلامی ایران است و در سایه همت، پایمردی و مقاومت ملت ایران، سند عزت و آزادگی ملت ایران است.

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس جزو پرافتخارترین بخش‌های تاریخ ملت ایران اسلامی است که باید به‌گونه‌ای هنری و زیبا برای نسل امروز بازگو شود.

مقبلی در بخش دیگری از سخنان خود به رشادت‌های رزمندگان و ضرورت آشنایی جوانان با این مهم اشاره کرد و افزود: آشنایی نسل امروز با رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، هویت مستقل و قدرتمندی به آنها می‌بخشد که در این راستا دشمن و تهاجم فرهنگی آن به راحتی نمی‌تواند ساختار شخصیتی جوانان را ویران کند.

فرماندار پاکدشت گفت: دشمن متوجه شده است که از راه‌های نظامی و تهاجم مستقیم سخت‌افزاری نمی‌تواند ملت ایران را تسلیم کند بنابراین به جنگ ‌نرم که ماهیت آن ظاهرا فرهنگی است روی آورده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا از راه جنگ نرم با ایران اسلامی مبارزه کند لذا باید با هوشیاری کامل در مقابل این تهاجم دشمن از خود دفاعی جانانه نشان دهیم که این از موارد گرامیداشت دوران دفاع مقدس است.

گفتنی است، در پایان آخرین اقدامات انجام شده و هماهنگی‌های لازم جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس به ویژه رژه 31 شهریور صورت گرفته است.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول