اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

نیاز 15 میلیارد ریالی دانشگاه فرهنگیان زنجان تا مهر ماه

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به نیاز 1.5 میلیارد تومانی دانشگاه فرهنگیان زنجان در مهر ماه سال‌جاری اشاره کرد و گفت: تامین این بودجه تا مهر ماه از ضروریات است.

نیاز 15 میلیارد ریالی دانشگاه فرهنگیان زنجان تا مهر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان زنجان تا چهار سال آینده هیچ خروجی نخواهد داشت، اظهار کرد: این دانشگاه طی این مدت نیاز به توسعه فضا و تجهیزات دارد.

وی به در نظر گرفته شدن یک زمین 100 هکتاری برای توسعه دانشگاه فرهنگیان زنجان اشاره کرد و افزود: این طرح پس از تکمیل شدن به وزارتخانه ارسال شده است تا اعتبارات مورد نیاز آن به صورت ملی تامین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: توسعه دانشگاه فرهنگیان استان زنجان را نیازمند بودجه 30 تا 40 میلیارد تومانی است.

وی با اشاره به آسیب‌های عدم توسعه دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: از دست رفتن ظرفیت برای تربیت نیروهای انسانی از جمله معضلات عدم توسعه این دانشگاه است.

نظری با اشاره به اینکه ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان از همان ابتدا به عنوان شاغل محسوب می‌شوند، ادامه داد: عدم توسعه این دانشگاه فرصت اشتغال را از جوانان می‌گیرد.

وی مجبور شدن حضور دانشجویان در دیگر دانشگاه‌های سطح کشور را از دیگر معضلات عدم توسعه دانشگاه فرهنگیان دانست و گفت: این موضوع هم عوارض خود را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به نیاز 1.5 میلیارد تومانی دانشگاه فرهنگیان زنجان در مهر ماه سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: پردیس شهید بهشتی 700 و پردیس الزهرا 800 میلیون تومان تا آغاز سال تحصیلی و پذیرش دانشجویان جدید بودجه نیاز دارند.

وی با اشاره به مدت زمان باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: باید در این مدت اعتبار مورد نیاز تامین شود.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود به ثبت‌نام 600 نفر در مدرسه خلیج فارس واقع در شهرک غرب زنجان اشاره کرد و افزود: این مدرسه بر اساس تعهدات انجام شده در جلسات باید آماده و تحویل داده می‌شد.

وی با اشاره به مدت زمان یک ماهه باقیمانده تا بازگشایی مدارس تصریح کرد: یک روز وقت‌کشی در این مورد آموزش و پرورش را در مهر ماه با مشکل جدی مواجه می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه به مرور مصوبات جلسات قبل اشاره کرد و گفت: برخی از مصوبات جلسات قبل عملیاتی شده و برخی هم در دست اجراست.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول