اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پردیس الزهرا دانشگاه فرهنگیان استان زنجان:

مشکل سیستم گرمایشی دانشگاه فرهنگیان زنجان حل نشده است

رئیس پردیس الزهرا دانشگاه فرهنگیان استان زنجان به محدود بودن اعتبارات مالی این دانشگاه طی سال‌جاری اشاره و ادامه داد: مشکل سیستم گرمایشی این پردیس هنوز حل نشده است.

مشکل سیستم گرمایشی دانشگاه فرهنگیان زنجان حل نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرزانه الله‌وردی بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به متفاوت بودن شرایط بانوان و آقایان اظهار داشت: جدا از این تفاوت‌های کوچک مشکلات موجود در پردیس الزهرا و شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان یکسان است.

وی گزارش خود را شامل سه بخش کرده و گزارشی از وضعیت موجود، گزارش عملکردها و انتظارات و نیازهای پردیس الزهرا دانشگاه فرهنگیان استان زنجان به جلسه ارائه کرد.

رئیس پردیس الزهرا دانشگاه فرهنگیان استان زنجان مجموع دانشجویان فارغ‌التحصیل این پردیس را بیش از 5 هزار و 500 نفر اعلام کرد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و حلقه‌های معرفت در دانشگاه اضافه کرد: عزم دانشجویان این دانشگاه برای حفظ قرآن از مزایای زندگی خوابگاهی برای دانشجویان این دانشگاه محسوب می‌شود.

الله‌وردی به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در پردیس‌ الزهرا دانشگاه فرهنگیان استان زنجان اشاره و تصریح کرد: این دانشگاه برنامه‌های دیگری هم برای اجرا دارد.

وی به محدود بودن اعتبارات طی سال‌جاری اشاره و ادامه داد: مشکل سیستم گرمایش این پردیس هنوز حل نشده است.

رئیس پردیس الزهرا دانشگاه فرهنگیان استان زنجان به فضای فیزیکی محدود داخل این پردیس به ویژه در بخش خوابگاهی اشاره و اضافه کرد: شاید بتوان این مشکل را در سال‌جاری به نوعی حل کرد ولی با افزایش دانشجویان در سال آینده دیگر نمی‌توان در داخل دانشگاه برای آن کاری کرد.

وی با تاکید بر مشکلات موجود در حوزه اعتبارات افزود: در سال‌جاری هنوز مبلغی دریافت نکرده است.

الله‌وردی به غیر استاندار بودن برخی فضاهای فیزیکی پردیس الزهرا دانشگاه فرهنگیان استان زنجان اشاره و تصریح کرد: نمازخانه و سالن اجتماعات این پردیس هم غیر استاندارد است.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول