اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از سه سالن ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه سالن ورزشی شامل دو سالن در شهرستان بویراحمد و یک سالن در شهرستان دنا در هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بهره‌برداری از سه سالن ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

 سیدجواد خاضع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: سه سالن ورزشی شامل دو سالن در شهرستان بویراحمد و یک سالن در شهرستان دنا با اعتبار هفت میلیارد و صد میلیون ریال در هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد سالن چند منظوره شهر یاسوج با مساحت1200 مترمربع و اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون ریال را اولین سالن ورزشی مورد افتتاح دانست و گفت: این سالن کار کلنگ‌زنی آن در سال 1386 آغاز شد و اعتبارات آن از طریق اعتبارات ملی پرداخت شده است.

 خاضع سالن ورزشی سرآبتاوه را دومین سالن افتتاحی در شهرستان بویراحمد ذکر کرد و افزود: سالن سرآبتاوه با مساحت 618 متر مربع کار کلنگ‌زنی آن در سال 1391 آغاز و با اعتبار دو میلیارد و صد میلیون ریال از محل اعتبارات ملی افتتاح و در اختیار جامعه ورزش شهرستان و استان قرار خواهد گرفت.

 وی در ادامه از افتتاح سالن ورزشی روستای بیاره شهرستان دنا به عنوان سومین طرح افتتاحی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت خبر داد و گفت: این سالن نیز با مساحت 618 متر مربع، کار احداث آن در سال 1391 آغاز و اعتبار آن به مبلغ  دو میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 5/96 درصدی استادیوم 15 هزار نفری شهید علی فتاحی یاسوج خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبار استانی این استادیوم ورزشی که جزء پروژه‌های مهر ماندگار است در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/82009/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول