اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد

ساخت 800 حرم و یادمان شهدای گمنام در کشور

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: در سطح کشور تعداد 800 حرم و یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس ساخته شده است.

ساخت 800 حرم و یادمان شهدای گمنام در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد باقرزاده صبح امروز در جمع مدیران شهرستان بوشهر یادآور شد: مراسم تشییع شهدا متعاقبا با هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و نمایندگی کمیته جست و جوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت سه مجموعه یادمان شهدای گمنام در جزیره شیف، نیروگاه اتمی و چغادک به ترتیب فرمانداری بوشهر با هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان جهت ایجاد یادمان جزیره شیف قول مساعد برای همکاری و فراهم کردن فضای معنوی و با نشاط را دادند.

باقرزاده اظهار کرد: همچنین نیروگاه اتمی بوشهر به طراحی یک سازه زیبا برگرفته از معماری کشور اسلامیمان و همچنین نیز آستان مقدس امام هشتم حضرت رضا (ع) و معماری موجود در سایت نیروگاه اتمی بوشهر و معماری بومی، متعهد شدند که حرم شهدا گمنام را جهت تدفین 2 شهید خواهند ساخت.

وی در ادامه افزود: جانمایی در شهر چغادک جهت خاکسپاری 2 شهید گمنام، ایجاد فضای فرهنگی، کتابخانه و طراحی یادمان در خیابان شهدا در زمینی نزدیک به 20 هزار متر مربع که تا کنون 10 هزار متر آن زیرسازی شده است توسط شهرداری شهر چغادک انجام می‌شود.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور عنوان کرد: در سطح کشور تعداد 800 حرم و یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس ساخته شده است.

باقرزاده در مورد ضرورت پارک موزه دفاع مقدس در استان بوشهر تاکید کرد: که برای ایجاد این مجموعه‌های فرهنگی و تاثیرگذار، عزم جدی مسئولان استانی و حمایت مسئولان مرکز نیاز است.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول