اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش فارس خبر داد

مقام‌آوری 18 دانش‌آموز قرآنی فارس در کشور

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش فارس گفت: 18 دانش‌آموز پسر و دختر استان فارس در مسابقات قرآنی کشور مقام‌آور شدند.

مقام‌آوری 18 دانش‌آموز قرآنی فارس در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، حسینعلی معزی اظهار داشت: سی و یکمین دوره این مسابقات با هدف نشر فرهنگ و معارف و ترویج فرهنگ نماز در دو دوره و دو استان خراسان رضوی و قزوین برگزار شد.

وی در مورد روش برگزاری مسابقات، خاطرنشان کرد: نخستین سری این مسابقات در پنج رشته تفسیر و مفاهیم، احکام، انشای نماز، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در مشهد برگزار شد.

به گفته وی، رشته‌های تفسیر و مفاهیم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به صورت مسابقه و احکام و انشای نماز به صورت جشنواره مد نظر بود و به تمام شرکت‌کنندگان این دو رشته لوح عالی نماز اعطا شد.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش فارس ابراز داشت: سری دوم این مسابقات در قزوین و در چهار رشته قرائت قرآن کریم، حفظ قرآن کریم، مداحی و اذان برای دانش‌آموزان پسر و دو رشته قرائت و حفظ قرآن کریم برای دانش‌آموزان دختر برگزار شد.

به گفته معزی، در هر رشته 6 دانش‌آموز پسر و 6 دانش‌آموز دختر شرکت داشتند و این آمار در تمام استان‌های کشور یکسان بوده است.

انتهای پیام/2448/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول