اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

شوراها برای خدمت به مردم همت خود را به کار گیرند

فرماندار تویسرکان گفت: اعضای شوراهای اسلامی برای خدمت به مردم همت خود را به کار گیرند.

شوراها برای خدمت به مردم همت خود را به کار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی ظهر امروز در آیین تحلیف چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات، اظهار داشت: مردم ولایی و شهید‌پرور تویسرکان با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان زدند.

وی تأکید کرد: با هم‌اندیشی و همگرایی منسجم بسیجی‌وار و جهادی باید حماسه‌ اقتصادی را رقم بزنیم.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار باشکوه بود، ابراز کرد: مردم شهرهای تویسرکان 68.36 درصد، سرکان 81 درصد و فرسفج 66.5 درصد برای انتخاب فرد مورد نظر خود در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

وی مشارکت مردم در انتخابات را ستودنی دانست و گفت: منتخبان مردم باید همت خود را برای جلب رضایت مردم به کار گیرند و خدماتی ارزنده و در شأن این ملت، عرضه کنند.

شرکائی با اشاره به اینکه اهمیت شورای اسلامی به عنوان یک نهاد تصمیم‌گیر بر همگان مشهود و مبرهن است، تأکید کرد: اعضای شورای اسلامی مکلف‌اند همراه با شهرداران در راستای شکوفا شدن شهرستان با بهره‌وری بهینه و کاربردی از امکانات موجود به نحو احسن نقش خود را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه اتحاد و هم‌اندیشی شوراها اسلامی در کنار دیگر دستگاه‌ها نقش بسزایی در پیشرفت شهرستان دارد، ابراز کرد: برنامه‌های شورای اسلامی برای خدمت به شهروندان و توانمندسازی شهرستان تدوین و عملیاتی شود.

فرماندار تویسرکان بهره‌مندی از تجربیات برای رشد و توسعه همه‌جانبه را گامی تأثیرگذار در انجام وظایف شوراها برشمرد و گفت: با بررسی و واکاوی وضعیت شهرها نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف شناسایی و برطرف شود.

وی خطاب به شوراه‌های اسلامی خدمت صادقانه با روحیه بسیجی را لازمه اثرگذار بودن کار دانست و افزود: شورای اسلامی با اولویت قرار دادن نیازها و مشکلات به مردم در چارچوب قانون به وظایف خود عمل کنند.

شرکائی با بیان اینکه نامزدهای شورای اسلامی شهر تویسرکان را 39 نفر اعلام کرد و گفت: 12 نفر در شهر سرکان و 11 نفر از شهر فرسج با هم رقابت داشتند و در نهایت پنج نفر شهر سرکان، پنج نفر شهر فرسفج و هفت نفر به عنوان اعضای شورای اسلامی منتخب مردم شدند.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول