اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان خاش

مددجوی زندان خاش موفق به حفظ 16 جزء قرآن کریم شد

رئیس زندان خاش گفت: "مسعود – د"، مددجوی زندان خاش موفق به حفظ 16 جزء قرآن کریم شد.

مددجوی زندان خاش موفق به حفظ 16 جزء قرآن کریم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان، مهدی سرگزی اظهار داشت: این مددجو که به اتهام حمل مواد مخدر در زندان تحمل حبس می‎کند تنها تا کلاس چهارم ابتدایی تحصیلات کلاسیک داشته و قبل از ورود به زندان هیچگونه فعالیت خاص قرآنی نداشته است که پس از وقوع جرم و ورود به زندان با عنایت و فضل الهی و بهره گیری از کلاس‎های قرآنی درون زندان و تشویق مسئولان و هم بندان شروع به حفظ قرآن کریم کرد و هم اکنون پس از گذشت سه سال و اندی از دوران محکومیت موفق به حفظ 16 جزء قرآن کریم شده است.

رئیس زندان خاش افزود: مددجوی مذکور متاسفانه به علت حمل مواد مخدر محکوم به اعدام شده است که امید است با توجه به برکت قرآن کریم، ضمن حفظ کل قرآن از تخفیف مجازات و رأفت اسلامی دستگاه قضایی استان و کمیسیون عفو برخوردار شود.

شایان ذکر است کلاس‎های قرآنی در رشته‎های حفظ، قرائت، تجوید و غیره همه روزه با حضور مربیان قرآنی و مشارکت مددجویان زندان خاش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/75005/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول