اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لنده خبر داد

کسب رتبه چهارم مسابقات قرآنی توسط دانش‌آموز لنده

معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با اشاره به حضور فعال دانش‌آموزان لنده‌ای در مسابقات فرهنگی و پرورشی و قرآنی گفت: دانش‌آموز لنده‌ای رتبه چهارم مسابقات کشوری قرآن را کسب کرد.

کسب رتبه چهارم مسابقات قرآنی توسط دانش‌آموز لنده

محسن رحمانی‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در لنده، با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی، اظهار داشت: قرآن به عنوان مهم‌ترین برنامه‌ زندگی بشر و راهنمای هدایت انسان‌ها است.

وی افزود: توجه به فراگیری و اهتمام به آموزه‌های قرآنی در آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری بوده که تاکنون با استقبال خوب دانش‌آموزان روبرو شده است.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده اذعان داشت: نقش خانواده‌ها در گسیل فرزندان به سمت معنویت و قرآن بسیار زیاد بوده و نباید از این مهم غفلت شود.

رحمانی‌پور متذکر شد: توجه و تشویق خانواده در گرایش دانش‌آموزان به معارف دینی و قرآنی مؤثر بوده و بدون پشتوانه خانواده هیچ دانش‌آموزی نه تنها در مسابقات فرهنگی هنری؛ بلکه هیچ مسابقه دیگری نمی‌تواند موفق شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خانواده‌های حامی دانش‌آموزان قرآنی و دعوت خانواده‌ها برای تشویق فرزندان خود به مسابقات قرآنی گفت: یکی از دانش‌آموزان لنده‌ای توانسته با سعی و تلاش و جدیت فراوان در مسابقات کشوری قرآن که در قزوین برگزار شد، رتبه چهارم را کسب کند.

رحمانی پور ابراز داشت: دانش‌آموز فائزه زمانی کلاس سوم متوسطه در رشته حفظ قرآن رتبه چهارم کشوری را کسب کرده است.

انتهای پیام/82013/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول