اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 850 میلیون ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 850 میلیون ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 850 میلیون ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی

اصغر ‌پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد در سال‌جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری نیز رویکردهای کمیته‌ امداد در بحث توانمندسازی مددجویان دنبال می‌شود، تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان از طریق ارائه خدمات هدفمند و با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه یکی از خدمات هدفمند کمیته امداد پرداخت کمک‌های موردی به مددجویان است، افزود: این کمک‌ها در راستای حل مشکلات فوری مددجویان از قبیل کمک هزینه‌های تحصیلی، فرهنگی، معیشتی، بدهکاری مالی و ... به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست امسال نیز 850 خانوار مددجوی زنجانی از خدمات امداد در بخش کمک‌های موردی بهره‌مند شدند، اضافه کرد: اعتبار هزینه شده برای پرداخت این کمک‌ها 850 میلیون ریال است.

اعطای بن کالایی به 54 خانواده بیمار زیر پوشش کمیته امداد زنجان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه از اعطای بن کالایی به 54 خانواده بیمار زیر پوشش کمیته امداد زنجان خبر داد و گفت: سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این خدمات به صورت هدفمند و بر اساس نیازهای جامعه هدف ارائه می‌شود.

پناهی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی، تحصیلی، معیشتی و درمانی به مددجویان امداد افزود: اهدای بن خرید کالا نیز از دیگر اقداماتی است که در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اخیراً نیز بن کالا به 54 خانواده‌های مددجوی زنجانی که دارای بیمار صعب‌العلاج هستند، اهدا شد، تصریح کرد: در راستای اهدای این تعداد بن، 27 میلیون ریال هزینه شد.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول