اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهریار خبر داد

اجرای موفق برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهریار از برگزاری و اجرای موفق برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد طی تابستان سال جاری خبر داد.

اجرای موفق برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه مددجویان

حجت زندلاف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس در سراسر کشور، نهادهای فرهنگی و حمایتی اقدام به اجرای برنامه‌هایی در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در مقاطع مختلف می‌کنند.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر نیز کمیته امداد برنامه‌ریزی ویژه‌ای در این ایام برای دانش‌آموزان، کودکان، نوجوانان و جوانان تحت پوشش خود دارد که امسال این برنامه‌ها در شهرستان شهریار با موفقیت اجرا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهریار افزود: هدف اصلی از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت که توسط کمیته امداد در شهریار اجرایی می‌شود، ارائه آموزش‌های مفید به افراد و دانش‌آموزان تحت پوشش است تا آنها پس از حضور در این دوره‌های آموزشی، دانش و یا فن تازه‌ای آموخته و در طول زندگی از آن بهره‌مند باشند.

زندلاف ادامه داد: برای تابستان امسال نیز کمیته فرهنگی کمیته امداد شهریار برنامه‌ریزی لازم برای اجرا و برگزاری بیش از 10 دوره آموزشی و اردوهای متعدد ویژه دانش‌آموزان تحت پوشش را انجام داد که خوشبختانه این برنامه‌ها با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان شهریاری مواجه شد.

وی بیان داشت: در تابستان امسال کلاس‌های علمی و آموزشی و همچنین فنی و حرفه‌ای در حوزه‌ها و بخش‌هایی مختلفی چون قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی از سوی کمیته امداد شهریار ویژه دانش‌آموزان تحت پوشش برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهریار افزود: به عنوان نمونه ما امسال کلاس‌های قرآنی، دینی و فرهنگی، فنی و حرفه‌ای مانند گوهرتراشی، برق،‌گلیم‌بافی، تابلوفرش، خیاطی و منجوق‌دوزی و کلاس‌های ورزشی مختلف را برگزار کردیم که خوشبختانه حدود 350 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد در شهریار از این کلاس‌ها بهره‌مند شدند.

زندلاف اعلام کرد: همچنین اردوهای تفریحی، ورزشی،‌ آموزشی و معنوی از جمله اردوی 30 نفره دانش‌آموزان به مشهد مقدس نیز طی تابستان امسال برای دانش‌آموزان شهریاری برگزار شده است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر چه اهداف از پیش طراحی شده برای دوره‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهریار محقق شد، اما تلاش می‌کنیم در دوره‌های بعدی با رفع نواقص و کمبودها، برنامه‌ریزی بهتری برای غنی‌سازی اوقات فراغت این عزیزان داشته باشیم.

انتهای پیام/2302/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول