اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:

همت جهادی موجب برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه شد

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر همت جهادی نبود هیچ‌گاه موفق به برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه آن هم با دست خالی نمی‌شدیم.

همت جهادی موجب برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا پارسیان‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه با هشت گروه و به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص ابراز کرد: در این جشنواره به خاطر کیفیت کارها سالن‌های ما مملو از مخاطب و تماشاگر شده بود.

وی گفت: سطح کیفی کارها بسیار قابل قبول بود به حدی که برای برگزاری با کمبود جا برای مخاطب همراه بودیم و این خود نوید خوبی برای عرصه تئاتر استان بود.

پارسیان‌نژاد نقطه قوت این جشنواره را داوران خوب دانست و افزود: داوران برجسته‌ای از کشور در این دوره حضور داشتند که نشست تخصصی خوبی هم برگزار شد.

وی افزود: این نشست‌های تخصصی می‌تواند گام مهمی برای افزایش توانمندی‌های هنرمندان باشد چرا که وقتی اساتید به استان‌ها می‌آیند علاقه‌مندی به حضور در صحنه از سوی هنرمندان بیشتر می‌شود.

پارسیان‌نژاد با ابراز امیدواری از این که جشنواره‌های بیشتری نصیب تئاتر استان در آینده شود، تصریح کرد: هر چه قدر ما این برنامه‌ها را خوب برگزار کنیم نگاه کشوری به ما بهتر و بیشتر می‌شود.

وی تنگناهای اعتباراتی را مشکل بزرگی بر سر راه هنر در استان دانست و گفت: سخت‌ترین سال‌ها بر ما گذشت و فکر نکنم سالی سخت‌تر از سال گذشته را در طول تاریخ فرهنگ و هنر استان تجربه کنیم.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برگزاری این جشنواره با دست خالی و اوج تنگناهای اعتباراتی اظهار کرد: تنها با یک همت جهادی توانسیم این جشنواره را برگزار کنیم و به جز توسل به این تفکر قادر به انجام چنین برنامه‌ای نبودیم.

پارسیان‌نژاد تصریح کرد: با این اعتباراتی که وجود دارد هنر زمین‌گیر خواهد شد و اگر باز هم مانند گذشته اعتبارات شاخص‌های فرهنگی را داشتیم قادر به انجام کارهای بزرگتری می‌شدیم.

انتهای پیام/2571/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول