اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت دشتستان خبر داد

انجام 550 بازرسی از نانوایی‌های دشتستان

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از انجام 550 بازرسی از نانوایی‌های دشتستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

انجام 550 بازرسی از نانوایی‌های دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین احمدی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بهبود وضع معیشتی مردم از اولویت‌های مهمی است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و تمام مسئولان باید توان خود را در این عرصه به‌کار گیرند.

وی افزود: با توجه به مسئولیت‌ها بخش مهمی از رویکرد بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است که تمام توان خود را برای عملکرد مطلوب در این زمینه به‌کار گرفته‌ایم.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در راستای حفظ معیشت مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم و با هر فردی که بخواهد به معیشت مردم خلل وارد کند، برخورد می‌کنیم.

احمدی بیان داشت: بازرسی از واحد‌های صنفی از رویکردهای مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت برای جلوگیری از تخلف واحدهای صنفی و تجاری است و در شهرستان دشتستان در این زمینه عملکرد بالایی را شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: صنف خبازان و نانوایان از اصنافی است که مردم خواهان توجه به آن هستند و در نیمه نخست سال جاری اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان توجه اساسی به آن داشته است.

این مسئول اذعان داشت: بر اساس آمار موجود و اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد انجام 550 مورد بازرسی از نانوایی‌ها بوده‌ایم.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: در جریان این بازدیدها شاهد تشکیل 50 پرونده تخلف بوده‌ایم که ارزش ریالی آن معادل 81 میلیون تومان است.

احمدی با تشریح تخلف‌های کشف شده از نانواهای دشتستان، ابراز داشت: کم‌فروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشترین آمار تخلف‌های کشف شده را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: تمام توان و تلاش خود را برای افزایش سطح رفاه، بهبود وضعیت معیشتی مردم و ارائه خدمات مطلوب به مردم در راستای وظایف اداره صنعت، معدن و تجارت به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/2452/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول