اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه تاکید کرد

اختصاص سهمیه آرد نانوایی‌ها بر اساس کیفیت پخت نان

استاندار کرمانشاه با تاکید بر کاهش سهمیه آرد نانوایی‌هایی که نان بی‌کیفیت پخت می‌کنند، گفت: نانوایی‌هایی که کیفیت نان مطلوبی دارند، باید از سهمیه بیشتری برخوردار شوند.

اختصاص سهمیه آرد نانوایی‌ها بر اساس کیفیت پخت نان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد صبح امروز در جلسه شورای آرد و نان استان کرمانشاه اظهار داشت: گندمی که در استان کرمانشاه تولید می‌شود، کیفیت خوبی دارد و باید کیفیت پخت نان مطلوب باشد و به این منظور نظارت دقیق و گسترده برای ارتقاء کیفیت نان در استان لازم است.

دمیاد با تاکید بر ارائه نان باکیفیت به شهروندان، نانوایی‌ها را موظف دانست برای پخت نان باکیفیت جدیت و تلاش خود را به‌کار بگیرند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای بالا بردن مهارت خبازان بسیار مهم است و فنی و حرفه‌ای در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

مدیر ارشد استان کرمانشاه با تاکید بر کاهش سهمیه آرد نانوایی‌هایی که نان بی‌کیفیت پخت می‌کنند، عنوان کرد: نانوایی‌هایی که کیفیت نان مطلوبی دارند، باید از سهمیه بیشتری برخوردار شوند.

به گفته استاندار کرمانشاه، نانوایی‌های غیرمجاز باید شناسایی شوند و برخورد قانونی با آن‌ها صورت بگیرد و دستگاه‌های مربوطه نسبت به پلمپ خبازی‌های غیرمجاز اقدام کنند.

دمیاد خاطر نشان کرد: نظارت دقیق بر نحوه توزیع آرد در سطح استان امری ضروری است و باید از توزیع آرد مازاد بر ظرفیت خبازی‌ها جلوگیری شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نظارت مستمر بر نحوه ساعات کاری نانوایی‌ها، عنوان کرد: نان باید کیفیت پخت مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام/2700/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول