اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی عنوان کرد

ارتقای چاروسا به شهرستان اولویت نخست شورای شهر قلعه‌رئیسی

عضو شورای اسلامی قلعه‌رئیسی گفت: ارتقای چاروسا به شهرستان اولویت نخست پیگیری‌ شورای قلعه‌رئیسی است

ارتقای چاروسا به شهرستان اولویت نخست شورای شهر قلعه‌رئیسی

 مرتضی ایزدخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه خواستار توجه ویژه نماینده حوزه انتخابیه کهگیلویه در مجلس به بخش چاروسا و ارتقای این بخش به شهرستان شد.

عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی با اشاره به جمعیت بالغ بر 22 هزار نفری بخش چاروسا اظهار داشت: ارتقای بخش چاروسا به شهرستان دغدغه اساسی مردم  قلعه‌رئیسی است که شورای چهارم قلعه‌رئیسی این موضوع را مهم‌ترین اولویت خود قرار داده است.

ایزدخواه شناخت نیازهای قلعه‌رئیسی و اهتمام ویژه شورای شهر در راستای رفع این نیازها را متذکر شد و افزود: در شورای چهارم تلاش خواهیم کرد به خواسته مردم که ارتقای به شهرستان است تحقق بخشیم.

این عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی را دارای ظرفیت‌های خوب و ویژگی‌های لازم برای ارتقای شهرستان دانست و تصریح کرد: بخش چاروسا شرایط لازم برای شهرستان شدن را به تنهایی دارد.

وی از پوشش طبیعی بسیار مناسب همراه با منابع طبیعی  و مناظر زیبای بکر و دست نخورده و وسعت بسیار خوب و دارا بودن تمام پتانسیل های کارشناسی شده توسط کارشناسان  وزارت کشور به عنوان  ویژگی‌های این بخش نام برد و افزود: متاسفانه به دلیل عدم برخورداری از امکانات رفاهی از جمله گاز طبیعی و پناه بردن مردم به جنگل و قطع درختان بلوط چهره زیبای منطقه را تبدیل به خزان نموده است .

ایزد‌خواه ارتقای به شهرستان را باعث بهبود شرایط خواند و اذعان داشت: با شهرستان شدن بخش چاروسا همانند سایر شهرستان‌ها دارای ردیف بودجه ای استانی و ملی مستقل خواهد بود.

عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی از مردم بخش چاروسا به خوبی یاد کرد و ابراز داشت: مردم این حوزه به‌رغم همه مشکلات مادی و کمبود برخی امکانات وعدم برخورداری از توسعه ملی، از وفادارترین افراد به نظام مقدس اسلامی،‌ رهبری و ولایت فقیه می‌باشند که با تقدیم 63 شهید والامقام و حضور بسیار فعال نیروهای بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل همچنان پایبندی خود را به آرمانهای نظام اسلامی ثابت نموده اند.

مرتضی ایزدخواه با بیان اینکه طرح توجیهی شهرستان شدن چاروسا تحویل و مورد تأیید کارشناسان قرار گرفته است خاطرنشان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از کارشناسان وزارت کشور منتظر اجرایی نمودن مرحله توسعه شهرستانی هستیم.

وی خواستار جدیت نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در پیگیری این موضوع شد و گفت: با توجه به اینکه عدم توجه به توسعه شهرستانی باعث بروز پدیده مهاجرت نیروی انسانی شده است از حجت‌الاسلام بزرگواری تقاضای بذل توجه و مساعدت ویژه در بررسی موضوع را داریم.

ایزدخواه ادامه داد: اکنون پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و عدم برخورداری از برخی امکانات توسعه‌ای از جمله گاز طبیعی، راه و نبود دانشگاه در این بخش هستیم و همچنان چشم به راه توجهات و بذل عنایت مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشیم.

انتهای پیام/82016/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول