اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

مشارکت باغداران در تامین امنیت نخیلات ضروری است

بخشدار آبپخش گفت: در فصل فعلی حراست از نخیلات و خرمای تولیدی کشاورزان مهم‌ترین دغدغه‌ای است که در منطقه وجود دارد و اقدامات زیادی در این ارتباط صورت گرفته است.

مشارکت باغداران در تامین امنیت نخیلات ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا وفایی صبح امروز در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش با گرامیداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرزندان ایران اسلامی است که با وحدت و همدلی حماسه‌های عظیمی خلق کردند.

وی افزود: در طول هشت سال نبرد مقدس رزمندگان ایران اسلامی با روحیه جهادی، سخت‌ترین کارها و ماموریت‌ها را در سخت‌ترین شرایط انجام دادند و موفقیت‌های عظیمی برای کشور خلق کردند.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: فضای جنگ فضایی عارفانه و عاشقانه و تبیین این فضا و معنویت دفاع مقدس برای جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وفایی ادامه داد: در ایام نبرد مقدس، رزمندگان ما با توسل بر ائمه اطهار به پیروزی‌های بزرگ رسیدند و امروز هر ایرانی با توسل بر 2 گلدسته که کشور را نورافشانی می‌کند، می‌تواند زمینه عزت و سربلندی ایران اسلامی را فراهم کند.

وی تصریح کرد: مسئولان و مدیران در نظام اسلامی باید رزمندگان دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهند و با تقویت روحیه جهادی به مردم خدمت بی‌منت ارائه کنند.

این مسئول اظهار داشت: کشاورزی از مهم‌ترین ظرفیت‌های منطقه آبپخش است و بیش از 85 درصد مردم آبپخش در عرصه کشاورزی فعالیت دارند از این رو رفع مشکلات و موانع پیش روی این قشر زحمتکش از اهمیت بالایی برخوردار است.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: در فصل فعلی حراست از نخیلات و خرمای تولیدی کشاورزان مهم‌ترین دغدغه‌ای است که در منطقه وجود دارد و اقدامات زیادی در این ارتباط صورت گرفته است.

وفایی گفت: در هفته‌های گذشته با تشکیل کمیته امنیتی این موضوع را به‌صورت جدی مورد بحث و تبادل نظر قرار داده‌ایم و برنامه‌ریزی وسیعی در این ارتباط انجام داده‌ایم.

وی افزود: مشارکت بسیجیان در امر حراست از نخیلات همانند سال‌های گذشته موضوعی است که مسئولان بخش و امام جمعه آبپخش پیگیری‌هایی در این ارتباط انجام داده‌اند اما موفق به کسب نتیجه مطلوب در این زمینه نشده‌ایم.

بخشدار آبپخش گفت: نیروی انتظامی فعالیت گسترده‌ای در بحث تامین امنیت نخیلات به عهده دارد اما به دلیل گستردگی حوزه بخش، مشارکت باغداران در تامین امنیت نخیلات ضروری است.

وفایی متذکر شد: از تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود برای خدمت به کشاورزان منطقه استفاده می‌کنیم و هدف ما جلب رضایت آن‌ها از خدمات است.

انتهای پیام/2452/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول