اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

رشد 37 درصدی تعهد اشتغال در نهبندان

فرماندار نهبندان گفت: تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری 931 نفر است که تاکنون برای 340 نفر اشتغال ایجاد شده است و این آمار رشد 37 درصدی را نشان می‎دهد.

رشد 37 درصدی تعهد اشتغال در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‎عمومی فرمانداری نهبندان، محمد‎مهدی عظیمی در جلسه کارگروه اشتغال با تأکید بر اهمیت اشتغال در کشور اظهار داشت: نگاه به اشتغال در ایران اسلامی زمینه‎ساز امنیت در کشور است و این موضوع در شهرستان نهبندان با توجه به موقعیت استراتژیکی شهرستان بیشتر احساس می‎شود.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال سبب جلوگیری از بزهکاری‎های اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق، تکدی‌گری و ناامیدی می‎شود و نشاط در خانواده‌ها با به وجود آمدن اشتغال ایجاد می‌شود و تمامی این موارد با نگاه ویژه مدیران محقق می‎گردد.

فرماندار نهبندان، نقش بانک‎ها را در آرامش و آسایش مردم و رفاه اجتماعی مؤثر دانست و خواستار نگاه فرهنگی نسبت به نگاه اقتصادی از سوی مدیران در کارگروه اشتغال شد.

عظیمی تعهد اشتغال شهرستان را در سال جاری 931 نفر عنوان کرد و بیان داشت: تاکنون برای 340 نفر اشتغال ایجاد شده است که رشد 37 درصدی را نشان می‎دهد.

وی در زمینه اعتبارات مشاغل خانگی در سال گذشته نیز گفت: مبلغ دو میلیارد و 710 میلیون تومان برای شهرستان نهبندان مصوب شده است که از این مبلغ یک‎میلیارد و 755 میلیون تومان ابلاغ شده و 758 میلیون تومان نیز جذب شده است.

انتهای پیام/69008/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول