اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره:

امسال 7349 دانش‌آموز خرم‌دره‌ای راهی مدرسه می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: 9 هزار و 734 دانش‌آموز در مدارس شهرستان خرم‌دره مشغول به تحصیل خواهند شد.

امسال 7349 دانش‌آموز خرم‌دره‌ای راهی مدرسه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره با حضور مسئولان شهرستانی، زنگ جوانه‌ها پیش از ظهر امروز در مدارس شهرستان خرم‌دره و به صورت متمرکز در آموزشگاه خیام به صدا درآمد.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره در این مراسم با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید تعداد 9 هزار و 734 دانش‌آموز در مدارس شهرستان خرم‌دره مشغول به تحصیل خواهند شد، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید یک‌هزار و 27 دانش‌آموز سال اولی در مدارس شهرستان خرم‌دره حضور پیدا می‌کنند.

احمد بختیاری در ادامه با بیان اینکه دشمنان از تقوای دینی و نماز نوجوانان و جوانان ما هراس دارند، گفت: دشمن، تقوا را زمینه‌ساز دفع توطئه‌های خود می‌داند و در این میان حجاب دانش‌آموزان تیری به قلب دشمنان قسم‌خورده این نظام است.

وی تصریح کرد: در این راستا دانش‌آموزان باید با رعایت حجاب اسلامی در مسیر حراست از آرمان‌های امام و شهدای گلگون‌کفن گام بردارند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره افزود: باید با توجه به مسئله مهم، فرزندانی تربیت کنیم که شایسته جامعه مهدوی باشند و از همه دانش‌آموزان نیز خواهانیم که همت و تلاش کنند تا یک جنبش عظیم و مجاهدت گسترده برای کسب علم و معرفت و ادب در ایران آغاز شود تا بتوانیم شعار نه شرقی و نه غربی‌، جمهوری اسلامی و استقلال و آزادی را جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای زدودن اعتقادات پاک از جامعه اسلامی ایران، عنوان داشت: در این راستا باید تمامی تلاش خود را به کار گرفته و دانش‌آموزان را با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان آگاه کنیم.

بختیاری افزود: دانش‌آموزان امروز مدیران و مسئولان آینده کشور هستند که باید از هم‌اکنون در تربیت صحیح ایشان تلاش کنیم و با این امر در مسیر توسعه و تعالی نظام قدم برداریم.

وی با اشاره به اهمیت مسائل پرورشی در مدارس، از تلاش‌های مربیان و معاونان پرورشی در انجام فعالیت‌های مختلف پرورشی‌ قدردانی کرد.

انتهای پیام/73002/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول