اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اصفهان خبر داد

افزایش 14 درصدی ماموریت‌های اورژانس اصفهان

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اصفهان گفت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس اصفهان در هفته گذشته با حضور بر بالین 2 هزار و 176 بیمار و مصدوم به آنان خدمات پیش بیمارستانی 115 ارائه کردند.

افزایش 14 درصدی ماموریت‌های اورژانس اصفهان

به گزارش خبر گزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، مهرداد آرتنگ اظهار کرد: کارشناسان اورژانس استان اصفهان طی روزهای 23 تا 29 شهریور ماه با حضور بر بالین 437 بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات رسانی کرده و در یک هزار و 500 مورد دیگر حادثه‌دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس های 115 به بیمارستان منتقل کردند.

وی با بیان افزایش 14 درصدی ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی 115 در روزهای پایانی شهریور ماه افزود: در این مدت181 بیمار با ناراحتی های قلبی، 55تن با بیماری های تنفسی ، 60بیمار با مسمومیت های دارویی و غذایی از خدمات این مرکز بهره مند شدند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اصفهان گفت: کارشناسان اورژانس از2176ماموریت انجام شده خود در 786 مورد به محل حوادث رانندگی اعزام شده و در 104 تصادف جاده‌ای و 682 سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه دیدگان خدمات رسانی کردند.

انتهای پیام/63012/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول